KAN NOEN GI MEG RÅD OM DEMONTERING FANGER 626 GE

Diskusjon om eksteriør og interiør modifikasjoner for alle biler.

Post Reply
bjabdul
Posts: 24
Joined: 17 Jul 2007, 01:29
Location: moss

KAN NOEN GI MEG RÅD OM DEMONTERING FANGER 626 GE

Post by bjabdul »

Hei jeg skal sette på ny styling front og bakfanger og må derfor ta av orginal front og bak fanger, kan noen gi meg tips hvor evt fester og skruer er slik at jeg har litt peilig og bruker litt mindre tid på av demontere fangeren, legg gjerne ved tegninger eller bilder
User avatar
djviper
Gear Head
Posts: 1087
Joined: 25 Oct 2005, 17:20
Location: Voss

Post by djviper »

hmm...har glemt hvordan det såg ut eg nå:P, men det er en del som må skrus fast, eg sjøl ble så irritert til slutt at når eg hadde fått av nok skruer så rev eg av heile dritten!!!
men det er iallefall noen helt borte med hjulet, m¨å vel av med blinklyset fremme mener eg å hugse!! :)

Styling du har fått for da?
Low and Slow
bjabdul
Posts: 24
Joined: 17 Jul 2007, 01:29
Location: moss

Post by bjabdul »

erebuni kittet shougun
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Post by Zepticon »

Er stort sett ett frem... ta først av lykter/blinklys/grill, så fjerner du chrome listene på tåkelysa. Deretter er det vell noen skruer på innisden av skjermen men disse kommer du till med en lang skralle fra innsiden av skjermen.

Bakskjermen demonteres fra insiden av bagasjerommet, og fra undersiden. Tror du må fa av baklyktene for å få dette til men er ikke sikker. Uaness så er det ikke noe stress bare at det er litt trangt:) (er jo små japser som har montert dritten! :wink: )
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
User avatar
djviper
Gear Head
Posts: 1087
Joined: 25 Oct 2005, 17:20
Location: Voss

Post by djviper »

bjabdul wrote:erebuni kittet shougun
Selfølgelig :roll: ! Er vel allerede sagt!!
Low and Slow
bjabdul
Posts: 24
Joined: 17 Jul 2007, 01:29
Location: moss

Post by bjabdul »

jo takk høres utfordrende ut, hvertfall når du sier du må gå fra innsiden i baggasjen på bak fangeren, øg jeg som har bygd opp gulvet 10 cm og den plast skjermen får man ikke av nå
User avatar
djviper
Gear Head
Posts: 1087
Joined: 25 Oct 2005, 17:20
Location: Voss

Post by djviper »

Nei....er helt sikker på at du slipper å gå på innsiden, men også hre må du bak skjermen på hjulbuen å skru, pluss masse på undersiden selvsagt!!
Low and Slow
Post Reply