Interiør styling!

Diskusjon om eksteriør og interiør modifikasjoner for alle biler.

Post Reply
User avatar
k4nin
Posts: 60
Joined: 21 Feb 2006, 13:15
Location: Oppdal / Trondheim

Interiør styling!

Post by k4nin »

Jeg tenkte og trekke om dørene innvendig! noen forslag hvordan jeg skal gjøre det og hva jeg skal bruke?
Mazda rx-7 93mod LHD
Friskus
Posts: 23
Joined: 11 Feb 2006, 20:15

Post by Friskus »

Dra på nærmeste textilforhandler og fortell hva du skal gjøre og hvilke kriterier du har for stoffet du vil bruke. Slik som -holdbarhet, rengjøring, forming, farge, type stoff, tykkelse OSV.. Kjenn på stoffene og strekk litt i de. Du kejnner fort om stoffet er lett tøyelig og slitesterkt. Når du har skaffet stoffet, fjern det gamle stoffet du har i bilen, kjøp textil spray-lim fra biltema(Jeg har prøvd mange andre, men liker biltema sin best.) så er det bare å spraye på, litt om gangen, start gjene midt på istedet for å starte ved en av kantene/sidene. Om du ikke starter på midten, er det lett at du vil få problemer med å få det pent og strukket helt ut, uten noen bretter.

Edit: pass på å ikke bruk for mye lim så det trekker igjennom stoffet. Da må du starte på nytt.. Det måtte jeg ett par ganger. Prøv deg frem på ei treplate med en liten 10-cm av stoffet.
mazdafun
Gear Head
Posts: 1723
Joined: 22 Nov 2005, 11:05
Location: Du finner meg i garasjen

Halla K4nin..

Post by mazdafun »

Hei.

Om du skal trekke om dørtrekk etc, kan du få noen interiørdeler av meg. Men hvorfor? Er den ikke fin nok inni?

mvh
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
k4nin
Posts: 60
Joined: 21 Feb 2006, 13:15
Location: Oppdal / Trondheim

Re: Halla K4nin..

Post by k4nin »

mazdafun wrote:Hei.

Om du skal trekke om dørtrekk etc, kan du få noen interiørdeler av meg. Men hvorfor? Er den ikke fin nok inni?

mvh

bilen er nydelig inni! men bare tenker litt fremmover i tid, kanskje trekke om seter og dører osv i en spessiel farge som dette: http://www.ecarcn.net/upload/2005_04/05041305568626.jpg
men ikke de fargene, men finne noe som passer til fargen utenpå bilen og ikke no overdrevet tivoli!
Mazda rx-7 93mod LHD
Post Reply