Modifiserer FE3 potte.

Diskusjon om eksteriør og interiør modifikasjoner for alle biler.

Post Reply
User avatar
Trusestrikk
Gear Head
Posts: 1700
Joined: 24 Sep 2005, 00:01
Location: Melhus
Contact:

Modifiserer FE3 potte.

Post by Trusestrikk »

Noen som vet om det lar seg gjøre å kappe av orginalstussene og sette på to rette rør?
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Post by WireD »

går nok helt fint, men jeg ville istedet lagt penga i en ny endepotte da.

eksospotter er så tynt gods, at det er et helvete å sveise i. :)
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
Trusestrikk
Gear Head
Posts: 1700
Joined: 24 Sep 2005, 00:01
Location: Melhus
Contact:

Post by Trusestrikk »

WireD wrote:går nok helt fint, men jeg ville istedet lagt penga i en ny endepotte da.

eksospotter er så tynt gods, at det er et helvete å sveise i. :)
Men jeg tenke ikke å sveise. Bare sku dæm fast
User avatar
Znip
Gear Head
Posts: 1592
Joined: 05 Aug 2005, 15:44
Location: Verdal
Contact:

Post by Znip »

trusestrikk wrote:
WireD wrote:går nok helt fint, men jeg ville istedet lagt penga i en ny endepotte da.

eksospotter er så tynt gods, at det er et helvete å sveise i. :)
Men jeg tenke ikke å sveise. Bare sku dæm fast
invister i en japsepotte;)
- 98` Audi A4 Turboquattro [200 HK]
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
User avatar
Trusestrikk
Gear Head
Posts: 1700
Joined: 24 Sep 2005, 00:01
Location: Melhus
Contact:

Post by Trusestrikk »

Znip wrote:
trusestrikk wrote:
WireD wrote:går nok helt fint, men jeg ville istedet lagt penga i en ny endepotte da.

eksospotter er så tynt gods, at det er et helvete å sveise i. :)
Men jeg tenke ikke å sveise. Bare sku dæm fast
invister i en japsepotte;)
Vil ikke ha bråk..
User avatar
Stoles
Gear Head
Posts: 1396
Joined: 11 Jan 2006, 18:45
Location: Bergen

Post by Stoles »

Er jo ikke noen sak å kappe av litt av rørene etter potten hvis det er det du tenker på...!
Kappet av rundt 10 cm på enderøret på bilen min, før jeg skrudde på ny endestuss i rustfritt. Ser jo unektelig bedre ut det, enn et rustent originalrør :P
Firmabil
1998 Mazda 626 1,8 LX
1995 Hyundai Accent 1,5 GLS AT
User avatar
TBI
Posts: 283
Joined: 22 Sep 2005, 10:09
Location: Trheim

Post by TBI »

Kuttet orginalstussen og sveiset på 3.5" rustfritt på orginalpotta mi. No problemo :)

Image
Image
-1992 Mazda 323F 1.8i 16v
-1974 VW Type-1 1303s
Post Reply