svaen wrote:
Ringte akkurat rørleggeren min, og de hadde kun 2" og 3" på lager nå, og fikk ikke inn 2,5" før mandag. Skal se om jeg får til noe over helga, hvis jeg ikke drar på sjøen i morgen.
Ok! Supert Gi en lyd når du vet noe mer!
Har funnet en i Norge som ikke har så verst priser på silicon bend og slikt, http://www.jma.no
07' Audi A3 Sportback 2,0TDI
X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T
svaen wrote:
Ringte akkurat rørleggeren min, og de hadde kun 2" og 3" på lager nå, og fikk ikke inn 2,5" før mandag. Skal se om jeg får til noe over helga, hvis jeg ikke drar på sjøen i morgen.
Har funnet en i Norge som ikke har så verst priser på silicon bend og slikt, http://www.jma.no
Ringte akkurat rørleggeren min, og de hadde kun 2" og 3" på lager nå, og fikk ikke inn 2,5" før mandag. Skal se om jeg får til noe over helga, hvis jeg ikke drar på sjøen i morgen.
Supert hvis du hadde hatt mulighet til å ordnet noe i løpet av uken. Men kun hvis det passer for deg og det ikke er mye stress for deg.
07' Audi A3 Sportback 2,0TDI
X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T
Ringte akkurat rørleggeren min, og de hadde kun 2" og 3" på lager nå, og fikk ikke inn 2,5" før mandag. Skal se om jeg får til noe over helga, hvis jeg ikke drar på sjøen i morgen.
Supert hvis du hadde hatt mulighet til å ordnet noe i løpet av uken. Men kun hvis det passer for deg og det ikke er mye stress for deg.
Hei, snakket akkurat med den lokale rørleggeren, og de hadde fått inn rør. Men veggene på rørene var nesten 1,5 cm tykke.
Da egner de seg heller dårlig..
svaen wrote:
Hei, snakket akkurat med den lokale rørleggeren, og de hadde fått inn rør. Men veggene på rørene var nesten 1,5 cm tykke.
Da egner de seg heller dårlig..
Ok! Ikke noe å gjøre med det! Takk for hjelpen ihvertfall!
07' Audi A3 Sportback 2,0TDI
X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T
Darkstar wrote:Hva er beste og letteste løsning på montering av intercooler med tanke på rørgang?
Hei, den letteste løsningen er nok slik som det er gjort på det nederste bildet. Da slipper du å borre hull, samt lage ny flens ut fra turbo. Dette blir da noe lignende som ochagenes har gjort på sin GT-R.
svaen wrote:
Hei, den letteste løsningen er nok slik som det er gjort på det nederste bildet. Da slipper du å borre hull, samt lage ny flens ut fra turbo. Dette blir da noe lignende som ochagenes har gjort på sin GT-R.
Ok! Vi får se hva det blir til. Takk for tipsene
Må først få fatt i rør, så eg plukke av fangeren og se litt nærmere på hva jeg bestemmer meg for.
07' Audi A3 Sportback 2,0TDI
X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T
Noen som har prøvd disse rørene og vet hvordan de er å sveise? En som min far jobber med har sagt seg villig til å sveise rør til meg, og han kan sveise både rustfritt stål og aluminium.
Har sjekket litt på priser hos Vangbo, og de var svindyr på rustfritt stål og ikke fult så dyr på aluminium.
Men det billigste er jo aluminiumsrørene hos Maxam-Tuning.
07' Audi A3 Sportback 2,0TDI
X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T
har nettop sveisa 2 ic kit til 2 nissan 200sx s13. dette var rustfritt stål 2mm tykt. vil ikke anbefale tynnere enn 2mm. da blir d vanskelig og unngå og brenne igjennom. må og huske på og ikke få mye igjennom sveis, da blir d turbulens...
''hadde du holdt til her i stavanger kunne jg sveist for dg på flekken ''
x Mazda Rx7 FD3s Type R Veilside Fortune power by; http://www.Rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Toyota Aygo
2008 Ducati Desmosedici D16 rr
rx-7 wrote:har nettop sveisa 2 ic kit til 2 nissan 200sx s13. dette var rustfritt stål 2mm tykt. vil ikke anbefale tynnere enn 2mm. da blir d vanskelig og unngå og brenne igjennom. må og huske på og ikke få mye igjennom sveis, da blir d turbulens...
''hadde du holdt til her i stavanger kunne jg sveist for dg på flekken ''
Bruk dekkgasd du så blir sveisen fin invendig også.....
rx-7 wrote:har nettop sveisa 2 ic kit til 2 nissan 200sx s13. dette var rustfritt stål 2mm tykt. vil ikke anbefale tynnere enn 2mm. da blir d vanskelig og unngå og brenne igjennom. må og huske på og ikke få mye igjennom sveis, da blir d turbulens...
''hadde du holdt til her i stavanger kunne jg sveist for dg på flekken ''
Bruk dekkgasd du så blir sveisen fin invendig også.....
er ikke dum da, er sveiser så vet så pass men om en ikke vet hva en driver med, eller kjører for mye strømm brenner du igjennom altfor mye sveis. bakgass stopper ikke sveisen i og komme igjennom som du vil frem til her, den sørger for at sveisen ikke kokser...
x Mazda Rx7 FD3s Type R Veilside Fortune power by; http://www.Rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Toyota Aygo
2008 Ducati Desmosedici D16 rr