Montere subb dær reservehjul ligger 626 gd

Spørsmål, råd og tips om bilstereo.
Post Reply
User avatar
Reodor F
Sykkelreparatør
Posts: 62
Joined: 26 Apr 2011, 11:24
Location: harstad

Montere subb dær reservehjul ligger 626 gd

Post by Reodor F »

Hei er det noen som har noen råd ang montering av en 12t subb i hjulbrønnen dær reservehjulet er på mazda 626 gd sedan må jeg legge noen form for dempings plater eller noe i bunnen?,noen som vet om jeg kan få plass til reservehjulet under subben?
har og så vurdert og montere den i en plate og rette den mot seteryggen uten kasse så baksiden magneten retter ut mot bagasjerommet er dette til og anbefale.
Når det gjelder stereo så kan jeg ikke mye,er heller ikke så veldig kravstor på lyden.
Her er subben jeg har kjøpt har ikke fått den enda men er på tur.
http://www.xtremecar.no/bilstereo/basse ... 2s-1x4-ohm" onclick="window.open(this.href);return false;

Takker og bukker for svar
Toyota Crown ms65 deluxe 72mod 2,6
Toyota Crown rs60 72mod 2,0l
Mazda 626 gd 88mod 2,0i
User avatar
Reodor F
Sykkelreparatør
Posts: 62
Joined: 26 Apr 2011, 11:24
Location: harstad

Re: Montere subb dær reservehjul ligger 626 gd

Post by Reodor F »

Gelmte og spørre om en forsterker på 444w sony xplode er nokk til og drive denne subben eller må jeg ha noe kraftigere

takker for svar
Toyota Crown ms65 deluxe 72mod 2,6
Toyota Crown rs60 72mod 2,0l
Mazda 626 gd 88mod 2,0i
User avatar
Crazytaxi
Posts: 76
Joined: 17 Aug 2010, 15:33
Location: Hamar, Hedmark

Re: Montere subb dær reservehjul ligger 626 gd

Post by Crazytaxi »

Du bør dempe bagasjeromsgulvet ditt før du lager bass-kasse ja, og du trenger kasse til elementet, det vil med 95% sannsynlighet spille skit i free air montering, for det er for mye lekkasjer i bagasjen din. du bør nok kaste reservehjulet ut for å få plass til en grei kasse
Den sony'en (*grøss* hehe.. ) duger nok til deg, hvis du ikke er for kravstor.. hehe
Langtidsprosjekt: 1983 Mazda 929 HT
User avatar
mas
Posts: 750
Joined: 30 Oct 2008, 17:10
Location: Østlandet

Re: Montere subb dær reservehjul ligger 626 gd

Post by mas »

Crazytaxi wrote:Du bør dempe bagasjeromsgulvet ditt før du lager bass-kasse ja, og du trenger kasse til elementet, det vil med 95% sannsynlighet spille skit i free air montering, for det er for mye lekkasjer i bagasjen din. du bør nok kaste reservehjulet ut for å få plass til en grei kasse
Den sony'en (*grøss* hehe.. ) duger nok til deg, hvis du ikke er for kravstor.. hehe
only the best is good enough for this guy, ikke hør på ham. vi dødelige klarer oss med "normal" lyd vi :P hehe Men gjør du som Kent sier så får du kvalitet, det skal han ha :mrgreen:
- Mazda RX-7 FD3S 1994 RHD 13B
- Mazda Eunos Cosmo SX 1995 20B
User avatar
Reodor F
Sykkelreparatør
Posts: 62
Joined: 26 Apr 2011, 11:24
Location: harstad

Re: Montere subb dær reservehjul ligger 626 gd

Post by Reodor F »

Takker for svar. Ble heller en mds kasse,tok faktisk ikke så mye plass som jeg trodde.har fått montert kenwood diskanter i fronten,nye høytalere i dash fench og panasonic 6x9 i hattehylle.synest lyden er heilt grei meget fornøyd selv.
Lurte på om noen vet om det blir mere lyd inn i bilen med bassrefleksrør i hattehylla.

Takker for svar :-)
Toyota Crown ms65 deluxe 72mod 2,6
Toyota Crown rs60 72mod 2,0l
Mazda 626 gd 88mod 2,0i
Post Reply