Firma/Bedrifter - Ris og Ros

All form for reklame fra firma eller bedrifter, spesialtilbud, rabattavtaler osv. postes her.
FIS-X
Posts: 346
Joined: 12 Apr 2012, 13:31
Location: Nordmøre

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by FIS-X »

Lydibilen.no - Bilstereo, bestillt flere ting, super service og bra kvalitet til superbillige priser, er nok laget i Kina, men jammen det er bra kvalitet (Vet for øvrig at de bruker samme fabrikk som Dynabel på enkelte ting)

Midt-Norge Autolakk - Lakkering av skjerm, fiksing av lakk på sprayboks og div, beste service jeg noengang har sett innenfor ett firma som selger noe, blir møtt med ett smil og hjelpsom som bare det, kjempebra resultat til bra pris!
-95 Mazda 626 GE 2.5l v6 GT
Rallyhansen
Posts: 74
Joined: 13 Jul 2009, 19:56
Location: Modum

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Rallyhansen »

FIS-X wrote:
Rallyhansen wrote:Ford Probe store UK er bare og styre unna,jeg bestilte 2 stk baklamper og 1 CAI insug til BA V6`ern min og det tok over 4 mnd før jeg fikk baklampene som viser tegn til slittasje (skulle være splitter nye) samt CAI inntaket har enda ikke annkommet.
han påstår at dette er norsk toll sitt verk,mens i mellomtiden har jeg mottat 13 pakker fra England som ikke har brukt mer enn 9 dager...
Mark Colgan er en susegjøk som nekter og gjøre opp for seg fortløpende,og jeg kommer aldri til og handle så mye som en strikk derfra igjen.
Skulle nok lest reviews før du handlet derifra, du er ikke den eneste som har opplevd akkurat dette. Probetalk.com har sagt litt rundt den nettbutikken.
veit,men tok liksom 323fclub for godt ord siden han har veldig bra rep der og er aktiv,men det er jo en scammer uten like.
skal muligens ned mot hans område neste sommer,så skal ikke se bort ifra at skoen min finner ræva hans med x antall moment.
2015 Subaru Outback 2.0D
1995 323F BA V6 (2.5ZE med DTA S80)
1996 323F ba V6 (hugget)
2013 Cx-5 2.2D Sport Awd - Solgt
1993 323 GTR - solgt
1996 323F ba V6 - solgt
Rallyhansen
Posts: 74
Joined: 13 Jul 2009, 19:56
Location: Modum

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Rallyhansen »

nokk ett firma som ikke holder det de lover, Racespec.no også kjent som Racespec Invest as/Racespec Sommerstedt
purret og purret siden ting begynte og drøye over maks tiden til forventet levering.
nå har det gått 45 dager og de kommer bare med unnskyldninger,den ene etter den andre...han klarte t.o.m og si at han aldri hadde sagt
at varene mine var sendt,som han så absolutt gjorde via tlf (flere ganger) og motsier seg selv når han sier jeg skal få sendingsnummer på mail/sms flere dager etter hverandre....noe som tilsier at varer skal være sendt :?:

bare og styre unna alt med Racespec og Sommerstedt i navnet folkens.
2015 Subaru Outback 2.0D
1995 323F BA V6 (2.5ZE med DTA S80)
1996 323F ba V6 (hugget)
2013 Cx-5 2.2D Sport Awd - Solgt
1993 323 GTR - solgt
1996 323F ba V6 - solgt
Post Reply