Noen som gjømmer på en RX7 FD?

Annonser for kjøp og salg av hele biler skal postes her.
Post Reply
jovnna0901

Noen som gjømmer på en RX7 FD?

Post by jovnna0901 » Wed 26 Jul 2017, 08:43

Hei! :D

Lurer på om det er noen som kanskje har en FD som de har løst å "gi" videre.

Er ny i mazda game'et, men synes wankel motoren er verdt å bli bedre kjent med. :)

Så har du en FD, så er det bare å sende meg mld :)

Er dessverre ikke ute etter en helt 100% strøken FD, da den ikke passer i budsjette mitt :roll:

Men et prosjekt hadde vært ypperlig! Om den går for egen maskin eller ikke. Frakt går alltids ant å fikse.

Kan sende info her eller på mail.

Mvh
John-M

Zepticon
Administrator

Re: Noen som gjømmer på en RX7 FD?

Post by Zepticon » Wed 26 Jul 2017, 12:49

Virker som det er selgers marked for tiden. Er tre andre poster på Facebook-gruppen vår for tiden som spørr om det samme.
Gjerne info om hva som er faktisk budsjett, og hva som er aktuelt? (JDM/USDM/EUDM?)
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec

jovnna0901

Post by jovnna0901 » Thu 27 Jul 2017, 00:31

Joda, er nok selgers marked, og vil bare forsette å bli det.

Vuderte litt å importere selv også, så man får se ka det blir. Hadde bare løst å se ka som finnes i Norge først.

Alle modella e egentlig aktuelt. Men hadde jo vært best me en venstre styrt. Men kan vell ikke være så ille å kjøre på høyre side heller :P

I utgangs punkte tenke eg rundt/under 100k, Men det om det finnes prosjekt. Ellers så må man nok opp i pris.

Hva heter facebook gruppa da? :D

-John-M

Zepticon
Administrator

Post by Zepticon » Thu 27 Jul 2017, 14:01

jovnna0901 wrote:Joda, er nok selgers marked, og vil bare forsette å bli det.
Vuderte litt å importere selv også, så man får se ka det blir. Hadde bare løst å se ka som finnes i Norge først.
Alle modella e egentlig aktuelt. Men hadde jo vært best me en venstre styrt. Men kan vell ikke være så ille å kjøre på høyre side heller :P
I utgangs punkte tenke eg rundt/under 100k, Men det om det finnes prosjekt. Ellers så må man nok opp i pris.

-John-M
for 100.000kr tror jeg det blir vanskelig å finne en på skilt. Har sett noen få JDM utgave med en del jobb gå for den prisen, skal du ha US import må du opp på 150-200.

Den heter Mazda Owners Group Norway den også :D bare å søke på facebook :)
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec

jantore
Gear Head

Post by jantore » Thu 27 Jul 2017, 20:27

De koster nesten det dobbelte i tyskland og usa for tiden.

Du finner nesten inne prosjekter i tyskland og usa for den prisen.

Eneste i norge til den prisen er jdm med ødelagt motor og en del andre problemer. Lå vell en ute her om dagen for 120 med motor problemer.

JT

jovnna0901

Post by jovnna0901 » Thu 27 Jul 2017, 21:57

Zepticon wrote:
jovnna0901 wrote:Joda, er nok selgers marked, og vil bare forsette å bli det.

-John-M
for 100.000kr tror jeg det blir vanskelig å finne en på skilt. Har sett noen få JDM utgave med en del jobb gå for den prisen, skal du ha US import må du opp på 150-200.

Den heter Mazda Owners Group Norway den også :D bare å søke på facebook :)
100k er vell litt i drømme-land ja :P Men er jo lov å drømme om at det finnes en til den prisen :lol:

Så får vell bare vente til det kommer en opp som passer mitt budsjett, eller øke på budsjettet mitt :roll:

Fant gruppa på facebook :mrgreen:

jovnna0901

Post by jovnna0901 » Thu 27 Jul 2017, 21:59

jantore wrote:De koster nesten det dobbelte i tyskland og usa for tiden.

Du finner nesten inne prosjekter i tyskland og usa for den prisen.

Eneste i norge til den prisen er jdm med ødelagt motor og en del andre problemer. Lå vell en ute her om dagen for 120 med motor problemer.

JT
Ja, markedet er ikke helt på min side for tiden :| Men får vell bare vente og se ka som skjer :P

Post Reply