Diskusjonsgruppe på Facebook

Nyheter fra eller om mazda
Post Reply
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Diskusjonsgruppe på Facebook

Post by Zepticon »

Hei :)

Etter mye grundig overveing har jeg kommet frem til å opprett en Facebook gruppe for Mazda Owners Group Norway, i tillegg til den vanlige "firma" siden vi har. Det har over tid vært stadig mindre aktivitet her, og jeg håper å få litt mer liv i det Norske miljøet via Facebook. Min erfaring er i hvertfall at aktiviteten flyttes dit i stor grad uansett, og da er det best å være med i tiden og holde følge.

Hva gruppen brukes til, og hva som skjer med forumet vil tiden vise. Jeg tror fremdeles de kan leve side om side da Facebook egner seg til kjappe enkle spørsmål, mens forumet gjerne lange tråder som worklogs osv.

Jeg håper også at vi klarer å bygge bro på tvers av de forskjellige "gruppene" som også finnes, slik at alle med interesse for Mazda, både MX5, Wankel, Veteran og eiere av nye biler har en plass å snakke sammen. Så kjenner dere noen som burde være der, så inviter gjerne!

Gruppen finnes her: https://www.facebook.com/groups/1618515571738852/" onclick="window.open(this.href);return false;
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
Post Reply