Coilovers til GTX?

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 3, Mazda 323 og Mazda MX-3
Hansien
Posts: 69
Joined: 29 Jan 2012, 23:25
Location: Valdres

Re: Coilovers til GTX?

Post by Hansien »

ninja wrote:Du får også bilstein med ekstrem god kvalitet.disse koster da 20 lapper.men er helt klart d beste du får
Hvor er det man får kjøpt disse da?
'09 Ford Ranger Wildtrack
'91 Mazda 323 GTX
User avatar
Ole-M
Gear Head
Posts: 2060
Joined: 05 Aug 2005, 09:38
Location: Vinterbro, Ås
Contact:

Re: Coilovers til GTX?

Post by Ole-M »

Har taiwangreiene blitt noe bedre med tiden da? Har vel ganske dårlig rykte fra før, men ser ut som prisene har gått opp en del?
Nye dempere som lekker, fryser om vinteren, upresis justering, slerkete demperråder etc?

Er jo ikke mye annet å velge i lenger. Man kan jo bestille Sellholm beina fortsatt, men 21.000kr for noe som kun er høydejusterbart og bare galvanisert står er ikke helt "up to date" (men de FUNKER hvertfall da).
Men av disse Taiawn merkene ville jeg nok gått for BC selv. Har litt bedre inntrykk av de etter å tittet på produktene deres på sema, og lest litt reviews.
Istede for disse fancy alu beina fra D2/Ksport osv osv har jeg mere trua på BC med sine i stål, med detaljer som riktige oppheng til bremseslanger og sånne ting.
-'91 323 GTX aka Banehora aka Støvsamler'n
User avatar
Ole-M
Gear Head
Posts: 2060
Joined: 05 Aug 2005, 09:38
Location: Vinterbro, Ås
Contact:

Re: Coilovers til GTX?

Post by Ole-M »

Kan vi ikke mase litt på KW å få de til å lage noe skikkelige greier ? :)
KW Variant 2 eller 3 til GT-R og GTX hadde vært suuuuper!
-'91 323 GTX aka Banehora aka Støvsamler'n
User avatar
ninja
Posts: 158
Joined: 25 Aug 2011, 23:39
Location: Sør-Trøndelag

Re: Coilovers til GTX?

Post by ninja »

Får bestilt bilstein hos mobeck tekniske :)
User avatar
ninja
Posts: 158
Joined: 25 Aug 2011, 23:39
Location: Sør-Trøndelag

Re: Coilovers til GTX?

Post by ninja »

Eller KW da.Bilstein og KW er de 2 beste merkene.Har sett flere tester der disse to har kommet ca. likt.

http://www.mobeck.com/mt/KomplettChassis.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Her er Bilstein coilovers.....good shit!!

Jeg har nå K-sport coilovers men lurer på å bestille meg et sånt sett når skattekronene kommer :)
Post Reply