Mazda 323 GT-R spørsmål om felger

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 3, Mazda 323 og Mazda MX-3
Post Reply
Smenny
Posts: 5
Joined: 27 Mar 2014, 16:48

Mazda 323 GT-R spørsmål om felger

Post by Smenny »

Hei! Jeg er ny her, da jeg ganske nylig kjøpte meg en 323 GT-R :)

Men har absolutt null peiling på felger, og lurer derfor på om noen kan fortelle meg om felger med disse målene vil passe: 8Jx19 H2 48 ET. Vet at boltsirkelen stemmer, men redd de kommer til å subbe, står 235/35ZR dekk på de nå. Og om eventuelt innpresset er feil

Beklager hvis det her er et dumt spørsmål, men vet virkelig ikke hvor jeg skal finne ut hva som passer, hehe
User avatar
happygtrX2
Posts: 400
Joined: 18 Mar 2009, 21:47

Re: Mazda 323 GT-R spørsmål om felger

Post by happygtrX2 »

Smenny wrote:Hei! Jeg er ny her, da jeg ganske nylig kjøpte meg en 323 GT-R :)

Men har absolutt null peiling på felger, og lurer derfor på om noen kan fortelle meg om felger med disse målene vil passe: 8Jx19 H2 48 ET. Vet at boltsirkelen stemmer, men redd de kommer til å subbe, står 235/35ZR dekk på de nå. Og om eventuelt innpresset er feil

Beklager hvis det her er et dumt spørsmål, men vet virkelig ikke hvor jeg skal finne ut hva som passer, hehe

ikke med originale støddæmpere og fjedre.

18 " er aller max
1 GTR MODDET MAX
1 stk 323 gtr 334 hp
tidligere :
5 stk mazda bf turbo 4x4
1 stk mazda bf turbo gts
1 stk 929 hc 2.2 turbo
1 stk 929 hc na
rx7 2 gen na 200 hp nos
? stk div 323 bg
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Re: Mazda 323 GT-R spørsmål om felger

Post by Zepticon »

En slik bil tar seg absoult best ut med noen kule og breie 16 eller 17ere med flares over skjermene :D

Image
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
Smenny
Posts: 5
Joined: 27 Mar 2014, 16:48

Re: Mazda 323 GT-R spørsmål om felger

Post by Smenny »

Tusen takk for svar! :) Okei, da skal jeg kikke etter noen litt mindre felger :) Det burde jeg vel kanskje skjønt, for det står 18" på nå og de ser rimelig store ut, hehe!

Veldig enig i at det ser bra ut :) Men hva av innpress er det som passer da? Synes det er kult om de stikker litt "utenfor", som på bildet du postet. Det er vel innpress som styrer det? Igjen, beklager dumme spørsmål, hehe. Drevet en del med bil før, men aldri kjøpt noe annet enn original felger så er helt grønn på det her, hehe

Edit: Vil for eksempel disse felgene passe? http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... traleggera" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply