Elanzer wrote:ninnys dohc er en FBG altså lik runi sin og den har dohc motor liten girkasse og tromler bak og glx... og den er orginal...
HELT sikker på dette?
Det er iallefall mot ALT annet jeg har gravd opp om disse bilene, og det begynner å bli en del nå
----------------------
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
trodde d skulle være en 1.8 sohc med 115HK, står hvertfall det i halvparten av salgsanonsene.. ?? eller mangler det ei linje, eller er alle 103/106HK ??
2.0-150hk-Combi/Sedan (2006/2007 Mazda 3 sedan sport).
Ser at den har et ganske høyt forbruk, i alle fall av den informasjonen jeg finner. 1,1 liter på bykjøring. Eller var det blandet.. Uansett, jeg syns det høres mye ut for en 2.0 med 150 hk.. Så nye biler bruker jo å ha ganske greit forbruk.
Noen som kan bekrefte/avkrefte?
Oppdatert:
Feil informasjon på sidene til Mazda. Dette er nå rettet opp og korrekt forbruk skal være 0,79 liter på mila. Noe som høres betydelig bedre ut enn 1,1 liter
Coupe wrote:Trenger mer utfyllende data ang.3.gen.GTX-GTR. Noen som kan hjelpe?
En del nye modeller ble sluppet utennom den "vanlige" tiden som er ca.sep. De kom f.eks. på nyåret.Husk at bilfabrikkene ikke følger et kalenderår når nye modeller kommer.2007 modellene ha allerede kommet.
3.Gen 323 BG-Modellen slippes i begynnelsen av-90 (1990-94)(Stv-1995)
1.7D-56hk-Combi/Sedan/Stv (1991)
1.7D-57hk-Combi/Sedan (1990)
1.4-67hk-Combi/Sedan (1990-91)
1.3-73hk-Combi/Sedan (1992-94)
1.6-84hk-Combi/Sedan/Vippelykt (1990-91)
1.6-86hk-Stv (1991-95)
1.6-88hk-Combi/Sedan/Vippelykt (1992-94)
1.8-103hk-Combi(Kun 1990&1993)/Sedan(1990-92)/Vippelykt
1.8-106hk-Combi (1991-92)
1.8-128hk-Combi (1990-93)/Vippelykt
1.8-163hk-Combi (1991-92)
1.8-180hk-Combi (1993)
1.8-185hk-Combi (1994)
1.8-210hk-Combi (1994) Japan only
4.Gen.323 BA-1995-98 (Combi 1995-99)Kom i 1994 i Japan
1.3-73hk-Combi(1995-99)/Sedan(1995-98
1.7D-82hk-Sedan (1996-97)
1.5-88hk-Combi(1995-99)/Sedan(1995-98/F-modell(1995-98
1.8-114hk-Combi(1995-97)/Sedan(1995-97)/F.modell
2.0-144hk-F-modell
Ser at det ligger noen Japan modeller her. Da kan det også legges til 323F BA Type-R med 170hk. Dette er en bil som jeg tror uten å være sikker er solgt i UK. Ble levert både som vingebil ala Cosworth og som vanlig F. Bilen ble produsert fra slutten av `93-97
WireD wrote:eida,dette stemmer, 1,8 DOCH kom også i BAen, men denne er ikke på lang nær så sprek som DOHCen i BGen, samma hva tallene sier. I tillegg, så er BGen lettere.
Girkassa fram til og med tidlig 95 BA GTer er mazda-produced, mens etter dette kom ford inn i bildet, og kassene fra da, er like dårlig som SOHC-kassene. Derfor er 1,8 BA GT-kasser fra 94 til tidlig 95 ganske så ettertraktet om man skal gjøre en BG GTX/R conversion i en BA
hvordan veit eg hvilken girkasse dama har i sin FBA ? hennes er en 95 model 1.8l...
- Mazda 6 GH 2.2D Sport `12
- Mazda Mx5 NA 1.8 `95
x Mazda Miata NA 1.6T `91
x Mazda 323F FBA 1.8 `96
x Mazda 626 GD FE3 `88
x Mazda RX7 FC "turbo 2" `86
Hjelp Har en 88 mod 323bf og lurer veldig på om det er et modell skifte dette året,jeg har 150hk uten kat men lurer på om 88mod også levertes er med kat?
Deler som er til salgs er ofte inndelt som passer til 86-89mod og noen skriver 88-89mod ser også at 87mod har en annen form på panseret?
85-87mod har en liten "kul" midt på panseret.
Dette gjelder dog bare turbo versjonen.
Det med at deler er tilpasset 88-89mod er vel bare pga andre lykter og fangere?