Kampanjer/tilbakekalling CX5

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 5, Mazda CX-5 og Mazda CX-7
Kjell Henning
Posts: 1
Joined: 31 Jan 2019, 19:25

Re: Kampanjer/tilbakekalling CX5

Post by Kjell Henning »

Lakket taket på garanti ifb med Service.
Byttet bremseskiver bak på garanti,
Byttet støtdempere på bakluke på garanti.
Bil 2016 modell
Damplokomotiv
Posts: 9
Joined: 13 Jul 2016, 16:28

Re: Kampanjer/tilbakekalling CX5

Post by Damplokomotiv »

Har en 2012 CX 5 150 hk diesel, fikk telefon fra Mazda i dag, garantijobb på gang, de skulle skifte vacumpumpe, sjekke dyser og legge inn ny software 👍
Couger
Posts: 1
Joined: 19 Mar 2019, 14:43

Re: Kampanjer/tilbakekalling CX5

Post by Couger »

Damplokomotiv wrote: 07 Feb 2019, 16:03 Har en 2012 CX 5 150 hk diesel, fikk telefon fra Mazda i dag, garantijobb på gang, de skulle skifte vacumpumpe, sjekke dyser og legge inn ny software 👍
Kan jeg spørre om du fikk noe begrunnelse på hvorfor de skulle oppdatere softwaren på bilen din? Har selv en 2012 CX-5 som jeg har mye problemer med for tiden. Får beskjed om at bilen ikke finner nøkkelen, og at jeg må slå av tenningen (selv om bilen er av). Må koble fra batteriet for å få start på bilen igjen, og får da feilmeldingen sjekk motor. Har hatt bilen inne hos Mazda flere ganger, men de greier ikke å finne ut av problemet.
Damplokomotiv
Posts: 9
Joined: 13 Jul 2016, 16:28

Re: Kampanjer/tilbakekalling CX5

Post by Damplokomotiv »

Fikk ikke noe svar fra Mazda verkstedet, de sa at de bare gjorde som de hadde fått beskjed om fra Mazda sentralt,at alle CX 5 skulle oppdateres, og at de ikke visste hva oppdateringen gikk ut på. Måtte skrive under på et ark med mye kryptisk skrift og jeg kunne ikke få kopi av arket da slik informasjon ikke skulle gis ut til kundene.
Merker ingen forskjell på bilen med unntak av at bremsene ble mye bedre etter skifte av vacumpumpe 👍
Post Reply