foreldrene mine skal ha ny småbil

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 2
Post Reply
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by WireD »

Har kansje overtalt mamma og pappa til å investere i ny småbil, og gjett hva det ble da? 8) Mazda2 seff!
Jobber iherdig nå for å få de til å gå for sport-versjonen, vi får se åssen det går :)
Har booket en prøvetur med mazda2 nå idag, så får vi se åssen det går :)
Noen som har noen forslag til fargevalg og annet av småting jeg kan selge den inn på? :)
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by Turbohansen »

vi har solgt ett par mazda2 sport med senkesett,sportpotte,midtarmlene og 16 tommere gjør bilen mye mere interresant :)
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by WireD »

Turbohansen wrote:vi har solgt ett par mazda2 sport med senkesett,sportpotte,midtarmlene og 16 tommere gjør bilen mye mere interresant :)
Hva ligger prisen på på de sport-versjonene der sånn ca?
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by Turbohansen »

skal sjekke litt hva en sån mazda2 sport "turbohansen" edition kommer på jeg
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by WireD »

Turbohansen wrote:skal sjekke litt hva en sån mazda2 sport "turbohansen" edition kommer på jeg
Hadde vært kjempekult om du kunne sydd sammen en pakke der :) så skal jeg gjøre mitt for å overtale de jeg :)
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by WireD »

Prøvekjørte Mazda2 Sport igår, 1,5 liters 103hesters sak med eibach senkesett(fra fabrikk), sportsstoler, sportseksos og 16".
MAKAN til kvikk liten gokartjævel skal man leite lenge etter! SUPERresponsiv i styring, ter seg som om den går på skinner i svingene og går overraskende godt, selv med 3 i! 8) Fikk ikke prøvd med bare en i bilen, men tror det er en GOD del biler som skal få jobbe hardt med å ta denne på en veldig svingete vei med 2-3 gir som idealgir :D Om pappa kjøper denne så skal jeg prøve den på eikås på en banedag, for jeg tror denne kan være en kvikk liten jævel! 8)









Ryktene fra Mazda England sier at den engelske importøren med underavdelinger jobber VELDIG mye lobbyvirksomhet for tiden, for å få laget Mazda2 i MPS-utgave....... :wink:



Kunne man glede seg til det...?

JA! :twisted:
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
Jan
Gear Head wanabe
Posts: 957
Joined: 08 Aug 2005, 14:40
Location: Oslo

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by Jan »

Mazda2 er faktisk en veldig artig bil. Har kjørt den med den minste 1.3 literen. Rimelig stillegående, god å kjøre og virker godt skrudd sammen. Veldig morsom å kjøre. Den har vunnet mange tester mot konkurrentene. :)
2009 Mazda6 Advance Plus 2.2 liter stv
x1999 Mazda 323F 1.5 (bybruksbilen)
x1998 Mazda MX-5 1.6 110 hk NB
x1992 Mazda MX-5 1.6 115 hk NA
x1989 Mazda 323F 1.8 16V GLX
theShadow
Posts: 30
Joined: 24 Aug 2006, 22:08
Location: Bergen

Re: foreldrene mine skal ha ny småbil

Post by theShadow »

Tips til fargevalg: Eplegrønn! Det koster en sånn rundt i byn for tiden, og det ser rikrig frekt ut!
Mazda 3 Sport
Ex F'er
Post Reply