Grå Mercedes B Klasse

Post her om du har blitt frastjålet, eller har mistet noe!
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Grå Mercedes B Klasse

Post by GSM »

Noen helvetes åndspygmeer har vert inne i huset og hentet alle nøkler og stukket av med en Grå mercedes fra oppkjørselen her i natt...
Grå mercedes B klasse regnr . Om noen ser den noe sted, slå først spør senere :evil:
Regner med den er stålet av noe østblokkpakk som skal shippe den ut av landet :?
Last edited by GSM on 05 Nov 2010, 01:51, edited 1 time in total.
Mazdaløs
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by WireD »

seriøst! :shock: Ikke låst ytterdør ell? Bikkja da? Merket ikke den noe?
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by GSM »

Bikkjen merker lite... :P Men bilen er funnet nå, måkt inn i en mur i Conrad Morhs vei. Idioten løp fra stedet og inn i en annen bil i T-skjorte bærende på 2 bossekker, så han har vel vært på inbruddstokt med bilen. Stjal min søster sitt rideutstyr av alle ting. Narkomane infantile idioter... Han glemte jakken sin i bilen, og russekortet til min søster, så det er antaglig noen vi kjenner :evil: :evil:
Mazdaløs
User avatar
djviper
Gear Head
Posts: 1087
Joined: 25 Oct 2005, 17:20
Location: Voss

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by djviper »

GSM wrote:Bikkjen merker lite... :P Men bilen er funnet nå, måkt inn i en mur i Conrad Morhs vei. Idioten løp fra stedet og inn i en annen bil i T-skjorte bærende på 2 bossekker, så han har vel vært på inbruddstokt med bilen. Stjal min søster sitt rideutstyr av alle ting. Narkomane infantile idioter... Han glemte jakken sin i bilen, og russekortet til min søster, så det er antaglig noen vi kjenner :evil: :evil:

Russeknute??

Er så mange forbanna idoter som skulle vært buret inne for godt :evil:
Low and Slow
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by GSM »

Ikke et pent syn :?
http://www.ba.no/nyheter/article4248045.ece
Enkelte av kommentarene under artikkelen kvalifiserer også til åndspygme stempel :roll:

Svina har vist vert inne i min bil også, skulle ta på meg solbriller, og da var hanskerommet tømt :evil: alt av verdi ble derimot lagt igjen, selv om det lå verktøy nok i bilen til å strippe den til bart karosseri :P
Mazdaløs
User avatar
Mazda_Gt-r
Posts: 620
Joined: 27 Apr 2006, 14:03
Location: Askøy,Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by Mazda_Gt-r »

Faen for noen tullinger.. Ingen ide om hvem det kan være??
90 Mazda 323 gt-r sedan
94 Mazda 323 gt-r- SOLGT
93 Mazda RX 7 "Spirit R" Replica,,, krasjet:(
94 Mazda 323 gt-r- SOLGT
93 Mazda 323 gt-r SOLGT
91 Mazda 323 lx - SOLGT
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by GSM »

Mazda_Gt-r wrote:Faen for noen tullinger.. Ingen ide om hvem det kan være??
Nop... men min kusine jobber like ved der han krasjet og så han løpe vekk derfra.. høy, tynn midten av 20 årene.. sikkert narkis eller annen klassisk vinnigskriminell... :?
Mazdaløs
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by GSM »

Gjennombrudd! Kuken hadde stjælt bilen til Pappa, rensket også ut hanskerommet mitt. der lå jobbtelefonen. Hadde helt glemt hele telefonen helt til sjefen ringte i dag og beskylte meg for å ha stjælt den og ringt privat :roll: ANYHOW, Ettersom Peppes har spesifisert faktura, vet jeg nå hvem alle vennene til tyvfanden er, og ja... De hadde jammen profil på facebook :roll:

noen som kjennern? :P Øyvind Lønnebotn is his name.. (sånn i tilfelle noen framtidige arbeidsgivere googler fyren)
Tyvefaen.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by GSM on 28 Mar 2010, 22:02, edited 3 times in total.
Mazdaløs
User avatar
lassi
Posts: 739
Joined: 16 Jun 2006, 22:39
Location: Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by lassi »

Ikke det letteste bildet å kjenne igjen noen på, men NAVN er jo alltid artig... :evil:

Det løser seg vel fint tenker eg, litt privat detektivarbeid så kan jo du levere en ferdig løst sak i fanget til politiet...
13` CX-5
x 05` Mazdaspeed MX-5
x 99` 626 GW
x 07` Mazda3
x 94` MX-6 2.5 V6
x 90` 323 GTX
X 88` B2000
GTX-Lars
Gear Head
Posts: 2380
Joined: 05 Jun 2006, 15:50
Location: Sandnes

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by GTX-Lars »

Kjipt! Men eg trur ikkje det er så lurt å legge ut info om denne karen på nettet. Politiet liker ikkje sånnt. Håper det ordner seg!
90 Mazda 323 GTX
82 Porsche 928S
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by GSM »

GTX-Lars wrote:Kjipt! Men eg trur ikkje det er så lurt å legge ut info om denne karen på nettet. Politiet liker ikkje sånnt. Håper det ordner seg!
Nei holder meg til det bildet ;) Men jeg vet hva han heter, hvor han bor, hvor muttern hans jobber, og alle vennene hans på facebook, at han fullførte Stoltzen opp i 1993 på 12min, og hva han tjente i 2007. Tjener nå det dobbelte av meg, uten at jeg trenger å stjele noe fordet! :roll:
Har faktisk fri utsikt fra loftet her over til skurken når jeg ser etter :P Laget et flott bilde med glitter og greier :P

Image
Mazdaløs
User avatar
WildThing
Posts: 485
Joined: 20 Sep 2006, 16:21

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by WildThing »

Hah, jeg vet hvem han er, har hevet ham ut fra Metro.
1987 3.0 929 HC
1986 2.0i 929 HB coupe Limited
2013 2.5 Mazda6 Optimum
2001 6.0 Suburban 2500
1992 3.0 Volvo 960

First step towards failure, is trying.
User avatar
Ryoma-kun
Posts: 179
Joined: 26 Feb 2009, 21:23

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by Ryoma-kun »

Ikke si du er dørvakt på Metro? Makan til rævhål som nektet å slippe meg inn for et par måneder siden pga jeg var 'for full'. Hadde sikkert drukket maks 6 pils. Noe så totalt usaklig... Ikke sikkert det var deg da ^^
Image
zharkey
Gear Head
Posts: 5125
Joined: 15 Jan 2006, 22:21
Location: Sortland

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by zharkey »

retro... hørtes kjent ut. Tror faktisk jeg har vært der i en utroligt beruset tilstand i fjord :P

Men ble nyskjerrig her. Er lenge siden siste post :P
Hva har skjedd ? :mrgreen:
323 Gtx/R
626
mazdamx3rwd
Posts: 50
Joined: 18 Sep 2009, 11:34

Re: Grå Mercedes B Klasse

Post by mazdamx3rwd »

Dette er en av TOP 10 tråder jeg har lest i HELE MITT LIV!! Så jævlig bra :lol:

Trenger du hjelp til å printe ut masse bilder av karn med "wanted" tekst under så si i fra :D Det er jo et must i denne sammenhengen! husk også å skrive hvorfor :D

Ryoma-kun wrote:Ikke si du er dørvakt på Metro? Makan til rævhål som nektet å slippe meg inn for et par måneder siden pga jeg var 'for full'. Hadde sikkert drukket maks 6 pils. Noe så totalt usaklig... Ikke sikkert det var deg da ^^
6 pils innabords hos meg så ville ikke du hatt ansvar for meg heller :mrgreen:
Post Reply