Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post her om du har blitt frastjålet, eller har mistet noe!
Post Reply
ke25toyoglide
Gear Head
Posts: 1136
Joined: 06 Feb 2007, 09:39
Location: Karmøy Rogaland

Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by ke25toyoglide »

Rød Mazda 323F stjålet og funnet i drammenselva. NV reg.
2 ungdommer funnet omkommet. :(
Noen her :?:
også eiger av :
Mazda 929 3.0l V6, 190hk 1987 og 3.0l V6, 170hk latomat 1988 delebil
Toyota Prius 1.5, 143hk 2006
Toyota Camry 2.0l latomat 1989
User avatar
GSM
Gear Head
Posts: 2170
Joined: 10 Nov 2005, 15:17
Location: Bergen

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by GSM »

Tragisk sak :? Men for noen idioter... Darwins lover slår til igjen....
Mazdaløs
SiLvEr
Gear Head
Posts: 3184
Joined: 08 Aug 2005, 18:53
Location: Sandnessjøen

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by SiLvEr »

Image
92. Mazda MX-3 2.5 V6 <------ Selges i deler
87. Nissan Laurel 3.0 E SGX-T
04. BMW 520ia
User avatar
JoaStarlet
Posts: 615
Joined: 02 Jan 2006, 00:53
Location: Fredrikstad

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by JoaStarlet »

uff. skulle akkuratt til og høre om noen her viste om bilen. men det var ikke vits
04' Bmw M3
91' Nissan Skyline R32
93' Mazda Rx-7 R-1 JDM
-94' Mazda Rx-7 R-2 Wide-body US
-93' Mazda Rx-7 Touring US
-82' Toyota Starlet
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by Turbohansen »

synes ikke dette var tragisk jeg biltjuvene fikk som fortjent
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
User avatar
Toppfart
Gear Head
Posts: 1416
Joined: 28 Mar 2007, 09:31
Location: Refstad Oslo

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by Toppfart »

Turbohansen wrote:synes ikke dette var tragisk jeg biltjuvene fikk som fortjent
Ehmm den der var vell litt på kanten mr hansen.... ungdom er du fra 14 og til 20? en 14 åring har ikke sperre i hode, handler kun om å ha det artig! Er TRAGISK at dem døde, håper ikke flere syns at dem fikk som fortjent! Er selvsagt ikke artig å få stjålet eller innbrudd i bilen…
Nåværende eier av 05 Evo
Tidligere eier av rx7fd3s m/402.3rwhp
Subaru Wrx 04 m/300hester
+noe annet møkk som ikke er værd å skrive om
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by WireD »

Toppfart wrote:
Turbohansen wrote:synes ikke dette var tragisk jeg biltjuvene fikk som fortjent
Ehmm den der var vell litt på kanten mr hansen.... ungdom er du fra 14 og til 20? en 14 åring har ikke sperre i hode, handler kun om å ha det artig! Er TRAGISK at dem døde, håper ikke flere syns at dem fikk som fortjent! Er selvsagt ikke artig å få stjålet eller innbrudd i bilen…
Darwin har vært i aksjon, enkelt og greit!
Norge må slutte å syntes synd på og stakkarsliggjøre overgrepspersoner og forbrytere! De bryter loven, bæsjer på leggen og jaggu svei det ikke av værste sort! Ja, dødsfall er alltid tragisk, men i naturen straffes også fatale idioti-avgjørelser med i værste fall, døden...
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by Turbohansen »

på kanten og på kanten mulig det men jeg vedder 50 spenn at det var de som prøvde og stjele gtr'n min, jeg har blitt gammel og har liten toleranse for at andre kødder med tinga mine
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by biXen »

Må si meg litt enig i at det er en kvass lærepenge å synes det er ok at de dør. Men biltyveri er ikke noe "enhver tenåring" gjør. Det er forskjell på å naske epler å sprenge postkasser og å stjele biler. De var allerede "kjenninger" av onkel politi. Men jeg mener vel det enda er noen år å rehabilitere de på så døden er ikke noe fortjent :)
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
laffy
Posts: 447
Joined: 15 Oct 2005, 14:11
Location: bergen

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by laffy »

WireD wrote: Darwin har vært i aksjon, enkelt og greit!
Norge må slutte å syntes synd på og stakkarsliggjøre overgrepspersoner og forbrytere! De bryter loven, bæsjer på leggen og jaggu svei det ikke av værste sort! Ja, dødsfall er alltid tragisk, men i naturen straffes også fatale idioti-avgjørelser med i værste fall, døden...
Nå er det litt forskjell på en overgrepsforbryter og en biltyv, menmen.. Synes det er rimelig drøyt og faktisk barnslig å sitte her og si at folk "fortjener" å dø (spesielt av en moderator). Har selv blitt frastjelt noen rimelig dyre ting, ikke bil men to stk motocross, kan ikke si at jeg ønsket tyven død likevel.. Juling er en ting, å ønske folk død er en helt annen.
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by WireD »

laffy wrote:
WireD wrote: Darwin har vært i aksjon, enkelt og greit!
Norge må slutte å syntes synd på og stakkarsliggjøre overgrepspersoner og forbrytere! De bryter loven, bæsjer på leggen og jaggu svei det ikke av værste sort! Ja, dødsfall er alltid tragisk, men i naturen straffes også fatale idioti-avgjørelser med i værste fall, døden...
Nå er det litt forskjell på en overgrepsforbryter og en biltyv, menmen.. Synes det er rimelig drøyt og faktisk barnslig å sitte her og si at folk "fortjener" å dø (spesielt av en moderator). Har selv blitt frastjelt noen rimelig dyre ting, ikke bil men to stk motocross, kan ikke si at jeg ønsket tyven død likevel.. Juling er en ting, å ønske folk død er en helt annen.
jeg kan ikke se, noe sted, hvor jeg har sagt at de fortjener å dø for detta, så ikke legg dine ord i min munn! :?
Det eneste jeg sier, er at noen er så stokk dumme at kansje det var darwins evolusjonslov som slo til, og at det gjerne kansje var vel så greit, og at det ville like gjerne skjedd før eller senere ved evt. andre idiot-påfunn!
Jeg sier at AS norge har en lei tendens til å se på alle lovbrytere med samme øyne, nemlig " jammen stakkars de, det er jo ikke deres feil, det er ditt og datt og datida. Gi de et klapp på skulderen og et nei, ikke gjøre dette igjen, så slipper vi de".... Det er jo nettopp SÅNN en får vinningsforbrytere! Detta er som med unger, enkelt og greit!
Et barn som tar på plata, selv etter å ha blitt advart, svir fingra fast og får 2 eller 3grads forbrenning på fingertupper eller håndflata.
Tror du dette barnet kommer til å gjøre dette igjen? nei. Learning by doing!
Same thing here,Bryter du loven, skal det svi!
Som jeg sier "ja, dødsfall er alltid tragisk", men 1. hvorfor i svarte stjeler de i det heletatt bilen in the first place? De er kjenninger av politiet alle sammen, stated fact i media.
De har rulleblad på seg for å gjøre idiot-ting fra før.
2. Hva i all verden er det de driver med som gjør at de ender i elven? Lekte de "hvem tør bråbremse og stoppe nærmest elven" ? Skulle en legge seg ned i slike idiot-tanker, så er det tilnærmelig å tru slikt. EN HVER person med en dråpe vett hadde tenkt at det er en direkte idiotisk sak å drive tiden med. I det minste, smarte kriminelle blir enten ikke tatt eller driver ikke med slike stupide ting som er potensiellt dødelig! Vannet er hva? 7 grader og består av iskaldt smeltevann fra dalstrokja innafor, og strøm er det også, derav betydningen av elv....
3. Siden rusmidler og et slikt miljø i utgangspunktet også henger sammen, så tør jeg nesten vedde "my left nut" på at en eller flere var rusa i tillegg....!
Det at han går ut etterpå og sier at bilen bare gikk i vannet er jo helt på bærtur. Den betong-kaien der er HELT flat, og har en 20cm høy betongmur rundt seg.. seff. har det vært fart i bilen.

Kort fortalt, aksepterer at folk kan være kritisk til en uttalelse, men å legge sine egne ord i min munn, det tåler jeg ikke. Da ber du meg heller om å utdype hva jeg mener!
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
laffy
Posts: 447
Joined: 15 Oct 2005, 14:11
Location: bergen

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by laffy »

hvis du leser innlegget mitt en gang til ser du at "fortjener" står med gåseøyne.. med andre ord en tolkning av ditt forrige innlegg, det er ikke det samme som å legge ord i munn.. Og uansett hva man burde mene om sånne ting er det kanskje best å holde det for seg selv, det finnes jo for alt vi vet kanskje pårørende av disse folkene og leser her inne..
ke25toyoglide
Gear Head
Posts: 1136
Joined: 06 Feb 2007, 09:39
Location: Karmøy Rogaland

Re: Rød 323F stjålet i nærheten av Drammen

Post by ke25toyoglide »

Trist at de må bøte med livet, selv om eg hadde ønsket de både det ene og det andre.
At brent barn ikkje brenner seg igjen, er en lærepenge er greit nok, men det gjelder vel helst viss de overlever lærepengen.
De fleste av oss her inne har brutt og fortsetter å bryte loven ved å bl.a. kjøre for fort. Det er ikkje det samme som at eg synes det er helt greit at de kjører og tar livet av seg.
Har aldri stjelt bil, men pga. viss kjøreturer så hadde eg og rulleblad når eg var 18, men vil no si at det var håp for meg for det.
Og om du gjør en dum ting så er det ikkje sikkert du gjør andre dumme ting og.
Viss eg kjører litt fort og kjører i grøfta så vil eg ikkje folk skal tro at eg var sikkert ruset i tillegg.
også eiger av :
Mazda 929 3.0l V6, 190hk 1987 og 3.0l V6, 170hk latomat 1988 delebil
Toyota Prius 1.5, 143hk 2006
Toyota Camry 2.0l latomat 1989
Post Reply