IAT og CTS, GD

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 6, Mazda 626 og Mazda MX-6
Post Reply
User avatar
Severed
Posts: 446
Joined: 29 Jan 2006, 22:47
Location: Buskerud

IAT og CTS, GD

Post by Severed »

finner ikke ut hvor IAT(Intake Air Temperature sensor) og CTS(Coolant Temperature Sensor) ledningene ligger.
tror denne ledningen er IAT, men skulle helst vært sikker.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dodge Charger R/T Clone '68
Mazda 626 2.2i GLX '90
xMazda 323 1.3 LX '85
User avatar
LMB__
Moderator
Posts: 3884
Joined: 04 Aug 2005, 05:53
Location: Oslo / Åsnes

Post by LMB__ »

du skal vel ikke trimme med resistor ?
Mazda 626 2.3i 16v combi -88
Skoda Kodiaq 2.0TDI 190hk 4x4 - 18
Skoda Octavia 1.8TFSI 180hk 4x4 -15
Mazda 626 2.2i 4WD combi- 90 Gone
Mazda 6 Optimum 2.2D 175hk stv -13 Gone

FE3 2.3 - Motorprosjekt
User avatar
Severed
Posts: 446
Joined: 29 Jan 2006, 22:47
Location: Buskerud

Post by Severed »

med hva?
Dodge Charger R/T Clone '68
Mazda 626 2.2i GLX '90
xMazda 323 1.3 LX '85
User avatar
Mazda--speed
Posts: 461
Joined: 28 Oct 2005, 23:14
Location: Hordaland
Contact:

Post by Mazda--speed »

Om du skal sette inn en motstand (resistor) , slik at du kan få en evnt. større eller mindre strøm inn til føleren.
User avatar
Severed
Posts: 446
Joined: 29 Jan 2006, 22:47
Location: Buskerud

Post by Severed »

vel, satt og kikket på no sånne saker på ebay, men jeg ville vite hvor det skulle sitte.

ikke lurt?
Dodge Charger R/T Clone '68
Mazda 626 2.2i GLX '90
xMazda 323 1.3 LX '85
Otis
Posts: 422
Joined: 01 Sep 2005, 10:59
Location: Trondheim

Post by Otis »

Nei, det er ikke lurt. Skal du ha en ordentlig chip så må du neste betale MEGET mye penger.

Eller så kan du kjøpe FE3 motoren og deretter kjøpe chip ifra en i Nederland. LMB__ har det.
Post Reply