200000 passert
200000 passert
Snart får bilen en liten bursdagspresang som består av Hotshot grenrør og hi flow katalysator. Mere info kommer!
2014 Mazda Cx-5 Sport 2,2 175 AWD, Automat, soltak, Navi, Aluminium Silver Metallic
2007 Mazda 6 2,0 D 121 hk, Sumo, BOSE, Skinnseter, Pacific Blue Mica, custom støyisolert solgt
1992 Mazda 626 V6 solgt
2007 Mazda 6 2,0 D 121 hk, Sumo, BOSE, Skinnseter, Pacific Blue Mica, custom støyisolert solgt
1992 Mazda 626 V6 solgt
Åhh..som jeg savner broren min sin 626 V6, som han solgte for noen måneder siden Nydelige biler det der..og din er blandt de aller peneste eksemplarene der ute, det er jeg rimelig sikker på Du har i tillegg ordentlige felger! Ta fortsatt godt vare på bilen din..så kanskje jeg kjøper den av deg når du en dag bestemmer deg for å selge den
2009 Mazda6 Advance Plus 2.2 liter stv
x1999 Mazda 323F 1.5 (bybruksbilen)
x1998 Mazda MX-5 1.6 110 hk NB
x1992 Mazda MX-5 1.6 115 hk NA
x1989 Mazda 323F 1.8 16V GLX
x1999 Mazda 323F 1.5 (bybruksbilen)
x1998 Mazda MX-5 1.6 110 hk NB
x1992 Mazda MX-5 1.6 115 hk NA
x1989 Mazda 323F 1.8 16V GLX
Flott bil det der! Går det an å "ødelegge" den gode stemninga med å spørre om du har skifta reg. reim og evt til kva pris? Min kryp seg faretruande fort oppover mot 200 000 og.....
2010 Audi A4 Allroad 2.0 TDI
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
Byttet den for to år siden på 159000. Jeg gjorde det fordi jeg kjøpte bilen i Juni 2000 og da hadde den gått 51200 km. Jeg turte ikke kjøre den lenger med så gammel reim så jeg byttet den i mars 2001 på 69000 km. Så derfor byttet jeg den igjen på 159000 i Juni for snart to år siden. Gjorde dette i Sverige og betalte 2500,- for kun registereim, men gjorde en haug med andre ting samtidig, blant annet bytte av vannpumpe som bør gjøres i samme slengen ettersom den drives av regreima. Servoreim og alle drivreimer ble også byttet, jeg har AC så det blir noen reimer...java wrote:Flott bil det der! Går det an å "ødelegge" den gode stemninga med å spørre om du har skifta reg. reim og evt til kva pris? Min kryp seg faretruande fort oppover mot 200 000 og.....
Jeg byttet også krengestag bak til 16mm mot 12 originalt ( det var rustet nesten i stykker) og begge lenkearmene til det. I tillegg byttet jeg til justerbare dempere rund baut samt utførte firehjulskontroll. Hele servicen kom på 10500,- SEK. prøv å gjøre samme i Norge, det koster fort 15000,-...
Nå har jeg forøvrig byttet til slissede skiver bak også, steike for noen gromme bremser, utrolig deilig å bli kvitt gamle rustne bremseskiver! Helt rå pedalfølelse nå, stopper fort fort
2014 Mazda Cx-5 Sport 2,2 175 AWD, Automat, soltak, Navi, Aluminium Silver Metallic
2007 Mazda 6 2,0 D 121 hk, Sumo, BOSE, Skinnseter, Pacific Blue Mica, custom støyisolert solgt
1992 Mazda 626 V6 solgt
2007 Mazda 6 2,0 D 121 hk, Sumo, BOSE, Skinnseter, Pacific Blue Mica, custom støyisolert solgt
1992 Mazda 626 V6 solgt
I australia, http://www.whiteline.com.au, artikkelnummer BMR 1. Kosta ca. 1000,-Gjerde007 wrote:Hvor kjøpte du krengestage?
2014 Mazda Cx-5 Sport 2,2 175 AWD, Automat, soltak, Navi, Aluminium Silver Metallic
2007 Mazda 6 2,0 D 121 hk, Sumo, BOSE, Skinnseter, Pacific Blue Mica, custom støyisolert solgt
1992 Mazda 626 V6 solgt
2007 Mazda 6 2,0 D 121 hk, Sumo, BOSE, Skinnseter, Pacific Blue Mica, custom støyisolert solgt
1992 Mazda 626 V6 solgt