Bensinmålaren lever sitt eige liv... hjelp!
Bensinmålaren lever sitt eige liv... hjelp!
Når eg fyllte tanken sist så la eg merke til at målaren nekta å gå heilt til fullt igjen. Den stoppa sånn cirka på halvfullt. Ikkje lenge etterpå var den komt nesten på null igjen, mens rett etter det er var den på halvfullt igjen. Den har altså gått completely bananas. Spørsmålet då er jo kor lett det er å feilsøke på dette... Ser vel føre meg eit worst case scenario med skifting av heile tanken.....
2010 Audi A4 Allroad 2.0 TDI
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
Den måleren i GE har skapt irritasjon for min del.. Den er temmelig unøyaktig. Plutselig hopper den langt fram, etter å hatt gitt mye gass, så går den tilbake etterhvert igjen..osv.. Kan vel konkludere med at det er fordi bilen er litt gammel
2009 Mazda6 Advance Plus 2.2 liter stv
x1999 Mazda 323F 1.5 (bybruksbilen)
x1998 Mazda MX-5 1.6 110 hk NB
x1992 Mazda MX-5 1.6 115 hk NA
x1989 Mazda 323F 1.8 16V GLX
x1999 Mazda 323F 1.5 (bybruksbilen)
x1998 Mazda MX-5 1.6 110 hk NB
x1992 Mazda MX-5 1.6 115 hk NA
x1989 Mazda 323F 1.8 16V GLX
er slik hos meg og. har opplevd MANGE mazdaer med samme problem.
- 98` Audi A4 Turboquattro [200 HK]
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
Snakka med ein mekanikar her om dagen og han var temmelig sikker på at det var flottøren i sjølve tanken som var ute og sykla.
Har bestillt time, så då får vi no sjå kva dei finn ut av....
Har bestillt time, så då får vi no sjå kva dei finn ut av....
2010 Audi A4 Allroad 2.0 TDI
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
Hadde bilen inne på verksted tidlegare i veka. Dei meinte at armaturet i sjølve tanken var kaputt. Dette blei skifta i går, men jaggu er problemet der fremdeles..... Då må det jo vere sjølve målaren som slit!
2010 Audi A4 Allroad 2.0 TDI
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
Problemet skyldes trolig at potmeter (motstandstråden) er slitt ut.mazda626v6euro wrote:Uflaks da! Lykke til videre...
Flottøren sitter på en arm, som igjen er lagret opp å en slik måte at armen beveger seg fram og tilbake, over en motstandstråd. Denne tråden slites over en del år, spesielt utsatt er den ved mye "dumpekjøring". Til slutt slites den av, eller gir dårlig kontakt. Da er det på tide å bytte hele flottørhuset. Dessverre koster dette noen kroner hos Mazda.
FE3-88
(Alle mine bilder her inne er slettet, beklager dette)
(Alle mine bilder her inne er slettet, beklager dette)
Dette er korrekt. Heile armaturet i tanken blei skifta i tillegg til at ledningsnettet måtte sjekkast og koblingar smørast og strammast. Totalt kom dette på ca 3700. Armaturet kosta ca 1400 kr. Så no er målaren funksjonibel igjen!Mazda626 wrote:Problemet skyldes trolig at potmeter (motstandstråden) er slitt ut.
Flottøren sitter på en arm, som igjen er lagret opp å en slik måte at armen beveger seg fram og tilbake, over en motstandstråd. Denne tråden slites over en del år, spesielt utsatt er den ved mye "dumpekjøring". Til slutt slites den av, eller gir dårlig kontakt. Da er det på tide å bytte hele flottørhuset. Dessverre koster dette noen kroner hos Mazda.
2010 Audi A4 Allroad 2.0 TDI
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no
x 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro
x 2008 Audi A5 1,8 TFSI
x 2004 Audi A3 2,0 TDI DSG
x 2004 Audi A3 2,0 TDI Ambition
x 1994 Mazda 626 V6
----------------------------------------
http://www.importerbil.no