Mazda 626 V6, med klokke lyder...

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 6, Mazda 626 og Mazda MX-6
[alex]

Post by [alex] »

Hei.. ett lite spørsmål bare.. har du ettermontert avtagbart hengerfeste..??
User avatar
382
Posts: 447
Joined: 05 Aug 2005, 11:04

Post by 382 »

Vel, nå vet jeg hva det er, eller i alle fall så er den lyden borte nå.

De fjernet en plast leppe som er festet under front fangeren. Den hang i 1 av 3 fester. De trodde også at lyden kom fra kalipperne forran. De er nå smurt opp og fikset. Nå er alt ok. :D

Glemte å nevne noe. Et feste til eksos anlegget var også ødelagt. så det betyr at ved humpete veg kan det slå inn i et beskyttelses deksel.....
Mazda3
User avatar
382
Posts: 447
Joined: 05 Aug 2005, 11:04

Post by 382 »

Føler meg litt dum, egentlig. Så mye styr for så lite. Men men... :)
Mazda3
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Post by WireD »

det er nettopp slike problemer forumet er her for, hyggelig at det ordnet seg! :wink:
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
382
Posts: 447
Joined: 05 Aug 2005, 11:04

Post by 382 »

Her kommer neste episode!

Lyden var ikke borte mange dagene. I dag var det helt J....elig! Det raklet og holdt på noe alldeles...

Jeg skulle til Tønsberg, men det fant jeg ut at det turte jeg ikke å gjøre. Det var helt forferdelig. Den var rar på rattet, skalv og hver gang jeg bremset klokket det. Det hadde jeg hørt før, men når jeg svingte så var det værre en før. Mazda tok inn bilen og spanderte 1 time av deres tid. Tok den på en lang prøve tur osv. Mekanikeren hørte endelig den lyden jeg har fortalt om.

Vel det som er galt er drivknuter. Begge to. Den på fører siden bare knirker, men den på andre siden er så dårlig at jeg ikke får lov til å kjøre bilen før de har fikset den. Nå står den i garasjen. Nyvasket. :) Jeg kunne kjøre litt, men de frarådet det.

Vel, nå vet dere det. Til tirsdag er den fikset igjen.
Mazda3
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Post by WireD »

hmmm...

hadde du denne på verksted før?

de burdte da merket dette da? :?
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
382
Posts: 447
Joined: 05 Aug 2005, 11:04

Post by 382 »

Den var på EU kontroll i November. De har også tatt to turer med den etter det, i Desember for å høre etter "lyden"min uten at de helt sikkert fant ut av dem, men det er vel slik med lyder. Vanskelig å si, før den ER der. Men i dag hørte en mekaniker lyden godt. Til og med ute på lassen forran lokale jamret bilen seg.
Mazda3
Post Reply