Hva kan jeg gjøre med at bilen er så høy i front?
Hva kan jeg gjøre med at bilen er så høy i front?
Selv om denne er senka 50mm, så er det forskjell mellom front og bak.. noen seriøse tips til hva jeg kan gjøre for å redusere forskjellen? Alle typer tips er velkommen
Hei, jeg kjøpte samme senkesett som deg.
Jeg kjøpte også nye dempere samtidig.
Hvordan ble det med fjørene og demperne bak? Hos meg var de ikke i spenn da hjulet var i lufta. Men jeg mener ikke at den er så høy som din fremme..
Jeg kjøpte også nye dempere samtidig.
Hvordan ble det med fjørene og demperne bak? Hos meg var de ikke i spenn da hjulet var i lufta. Men jeg mener ikke at den er så høy som din fremme..
- 98` Audi A4 Turboquattro [200 HK]
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
passer det fra golf 1 rett på?mazdafreaks wrote:Hadde samme problem med min fra 1984, den senket eg med vilkelsliper den låg i bunn men ble fremdeles for høy, prøvde å flytte feste annordningen på støtdemperen nede høyere opp for å få bilen lav, nok, blei fremdeles for høy, så da satt eg på senkefjører og støtdempere fra en golf 1 som eg kappet litt, da ble det en lowrider, men bilen var passelig med skjermene men forstillingen subbet kraftig i fartshumper..
- 98` Audi A4 Turboquattro [200 HK]
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK]
X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]
Prosjekt 626 GT Turbo
mazdafreaks wrote:Hadde samme problem med min fra 1984, den senket eg med vilkelsliper den låg i bunn men ble fremdeles for høy, prøvde å flytte feste annordningen på støtdemperen nede høyere opp for å få bilen lav, nok, blei fremdeles for høy, så da satt eg på senkefjører og støtdempere fra en golf 1 som eg kappet litt, da ble det en lowrider, men bilen var passelig med skjermene men forstillingen subbet kraftig i fartshumper..
Åssen var kjøreegenskapene på noe slikt da?
Nissan 200sx S13
Hostmaster http://www.200sx-ogn.org
Hostmaster http://www.200sx-ogn.org
Det er innlysende hva du må gjøre for å få den lavere i front, eller lik som bak. Få av den STYGGE vingen du har bak. Med det ovehenget den har, er det ikke rart at bilen setter seg på rompa
Last edited by PAR on 19 Mar 2006, 15:00, edited 1 time in total.
FE3-88
(Alle mine bilder her inne er slettet, beklager dette)
(Alle mine bilder her inne er slettet, beklager dette)
- Mazda--speed
- Posts: 461
- Joined: 28 Oct 2005, 23:14
- Location: Hordaland
- Contact:
Der må jeg si meg enig med blizza. Syns faktisk ikke folk skal gå frem og si det på den måten.
Bak i den bilen der er det et anlegg som har en større vekt enn vingen, så om noe skal fjernes ville jeg begynt med anlegget, men der er uaktuelt, så det er definitivt noe med fronten som må gjøres.
Det mazdafreaks mener er at du skal løsne festene til demperen nede med navet, og dermed flytte dette oppover, men ikke så mye at demperene subber nedi drivknutene.
Om du tester på de gamle demperene dine, så må det da være mulig og løsne dette festet, flytte det opp et stykke og sveise deg godt fast igjen.
Må vel òg tenke på at det skal være bent på begge sider, slik at du ikke mister alt som heter kjøre-egenskaper
Bak i den bilen der er det et anlegg som har en større vekt enn vingen, så om noe skal fjernes ville jeg begynt med anlegget, men der er uaktuelt, så det er definitivt noe med fronten som må gjøres.
Det mazdafreaks mener er at du skal løsne festene til demperen nede med navet, og dermed flytte dette oppover, men ikke så mye at demperene subber nedi drivknutene.
Om du tester på de gamle demperene dine, så må det da være mulig og løsne dette festet, flytte det opp et stykke og sveise deg godt fast igjen.
Må vel òg tenke på at det skal være bent på begge sider, slik at du ikke mister alt som heter kjøre-egenskaper