Ny bil!

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt og RX-8
Post Reply
san4tech
Posts: 18
Joined: 05 Jun 2015, 22:32
Location: Vadsø

Ny bil!

Post by san4tech »

Hei! lurer litt på om noen her inne eier/ vet noe om de rx8 ene som er ute på finn nå! ( hp )
sitter for øyeblikket på en audi a4 som ligger ute til salgs!
de mest aktuelle rx8 ene er vel den i råkvåg eller den i kristiansand s.
Mazda B2600 88
Mazda Rx8 HP 04
Audi A4 B7 1.8TQ
Golf MK5 2l TDI
Toyota carina E 97
Toyota Tercel 4X4
Opel kadett B LS
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Ny bil!

Post by biXen »

Den i Kristiansand har vel greid å kantkjøre felgene allerede første året så jeg ville vært skeptisk :D

Men begge ser helt greie ut, kan ikke huske dem fra forumet akkurat disse to, men så er det heller ingen bil man ønsker skal være helt daukjørt så lenge den er pent holdt. Når den er kjørt såpass mye så det kan være greit å vite om motor er byttet og at vedlikeholdet har vært bra nok. Før du eventuelt kjøper må du enten innfinne deg med å ta høyde for at motor kan trenge en rebuild om kompresjonen er dårlig, eller like greit få utført en kompresjonstest før kjøp for å være sikker. Det er lite vedlikehold på disse bilene utenom olje og plugger, men skjer det noe med motoren så blir det såklart dyrt.
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
san4tech
Posts: 18
Joined: 05 Jun 2015, 22:32
Location: Vadsø

Re: Ny bil!

Post by san4tech »

Såpass! Håpet litt på at det va noen fra forum så man viste at det va tatt vare på :)
Ja tenkte jeg skulle ta kontakt å høre om motoren var byttet osv, venter bare på at min bil blir solgt først :lol:
har lest mye på rx8 club og litt hær om disse bilene!
Spennende!:)
Takk for svar ! :D
Mazda B2600 88
Mazda Rx8 HP 04
Audi A4 B7 1.8TQ
Golf MK5 2l TDI
Toyota carina E 97
Toyota Tercel 4X4
Opel kadett B LS
Post Reply