Klage tråden...

Generell diskusjon / "off topic" emner.
User avatar
WireD
Moderator
Posts: 9274
Joined: 05 Aug 2005, 20:49
Location: Vestre del av landet

Re: Klage tråden...

Post by WireD »

Kjeksen wrote:
WireD wrote:
Trauma wrote:Den slagen sprakk på min også, dagen jeg skulle til rudskogen.
Ble en dag med mekking før jeg fant feilen og fikk reparert den.
Så jeg ble forsinka ein dag.
Hos meg har den rett og slett bare revnet til slutt... Den sprakk som en ballong!

gjett hva jeg fant under setet, klemt inn i et hjørne under passasjersetet.... Liten, rund sak til 7dollar 99 cents.... og som mest sansynlig hadde sørget for at jeg aldri hadde "rast" motoren min.... :roll:
Hmm.. hva da? AST tanken din? :lol:

nei, det man trenger om man IKKE har AST-tank... men som ikke stod på filler-necken min.... Og jeg har ikke satt det som stod på fillernecken min, der....
----------------------

Image

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
"I don't wanna look up from an engine and see a nipple...I quit, man..."
User avatar
Kjeksen
Gear Head
Posts: 1422
Joined: 27 Oct 2005, 12:21
Location: Norge

Re: Klage tråden...

Post by Kjeksen »

nei...................... 12 timers skift :evil:
93 Mazda 323 GT-R
89 Mazda RX7 Turbo 2
User avatar
Reodor F
Sykkelreparatør
Posts: 62
Joined: 26 Apr 2011, 11:24
Location: harstad

Re: Klage tråden...

Post by Reodor F »

Trenger og klage litt jeg og.
Hva er det med folk som skal klistre seg inn på siden av bilen så det ikke er mulig og komme seg inn,passer alltid på og parkere rett i hvitstripene men alikevell når man kommer tilbake så er det så vidt man klarer og komme seg inn i bilen.dette iriterer meg no j, har til og med stått parkert og sett at det kommer noen kjørende og klistrer seg inntil bilen min og denne personen har god klaring på andre siden.
Så var jeg på statoil i dag på sjølvask og selvsakt skulle det være gris/fett på den forb kosten og dette kom selvsakt som en stygg stripe på taket som jeg måtte bruke masse tid til og gnikke vekk,og litt diskusjon inne på statoil funka heller ikke,man vasker på eget ansvar sa han.så nå blir bilen vaska med svamp og høytrykk hjemme.
Toyota Crown ms65 deluxe 72mod 2,6
Toyota Crown rs60 72mod 2,0l
Mazda 626 gd 88mod 2,0i
User avatar
Reodor F
Sykkelreparatør
Posts: 62
Joined: 26 Apr 2011, 11:24
Location: harstad

Re: Klage tråden...

Post by Reodor F »

Trenger og klage litt jeg og.
Hva er det med folk som skal klistre seg inn på siden av bilen så det ikke er mulig og komme seg inn,passer alltid på og parkere rett i hvitstripene men alikevell når man kommer tilbake så er det så vidt man klarer og komme seg inn i bilen.dette iriterer meg no j, har til og med stått parkert og sett at det kommer noen kjørende og klistrer seg inntil bilen min og denne personen har god klaring på andre siden.
Så var jeg på statoil i dag på sjølvask og selvsakt skulle det være gris/fett på den forb kosten og dette kom selvsakt som en stygg stripe på taket som jeg måtte bruke masse tid til og gnikke vekk,og litt diskusjon inne på statoil funka heller ikke,man vasker på eget ansvar sa han.så nå blir bilen vaska med svamp og høytrykk hjemme.
Toyota Crown ms65 deluxe 72mod 2,6
Toyota Crown rs60 72mod 2,0l
Mazda 626 gd 88mod 2,0i
User avatar
Atleladden
Posts: 559
Joined: 03 Jul 2006, 00:19
Location: Skarnes og Oslo

Re: Klage tråden...

Post by Atleladden »

På lørdag rygget en stor hvit varebil med uvisst reg nr på mazdaen min så hard at den flyttet seg en halvmeter bakover. Høyre lykt knust og fremfanger høyre er trøkt inn. Trodde jeg hadde god sak da dette skjedde utenfor en TV kanals hovedkontor, men det ser ut til at alle kameraene desverre var ute av drift.
Og i dag. 4 dager før jeg skal hjem til foreldra mine etter vinterdekka punkterer jeg. Faen. 4 dager til på de slitte dekka og jeg skulle byttet uansett. Men å grave ut alt man har i bagasjen langs veien etter reservedekk er det morsomste som finns..
81 mod 929L sedan -solgt :(
86 mod 929 ht coupe
55 mod Volvo 444 Langtidsprosjekt!
00 Mercedes Ml w163 Arbeidsbil, konebil - solgt :D aldri opplevd så mange dyre feil på en bil før :O
2013 beetle cabriolet 1.2t konebil.
Tommy1033
Posts: 75
Joined: 24 Jun 2010, 00:23

Re: Klage tråden...

Post by Tommy1033 »

Den forbanna jævelskapet som så fint kallest postne har greid å kuke til prisen på pakken min , skal betale 2876 og vil ha meg til å betale 5000 står jo til og med på den jævla lappen at de skal koste 2876 !!!! kommer serriøst til å gå inn på de elendige postkontoret å berre ta med meg pakken til bilen.

jævla kjekt å ikke få tak i dei 17" vinterdekka til 323fen -.-
User avatar
ArildM
Posts: 235
Joined: 03 Nov 2011, 20:32
Location: Stjørdal

Re: Klage tråden...

Post by ArildM »

Posten klarte en gang å påstå at en pakke med verdi på 100 dollar skulle betales 8000 i moms og avgifter på! Var faktisk et luftfilter til en bil. Selv om jeg kunne dokumentere kostnaden på filteret, måtte jeg bare sende det tilbake...

I dag oppdaget jeg at 323GTXen lekker kjøleveske ett eller annet ukjent sted... Passer meeget dårlig akkurat nå :roll:
- 1991 GTX Sedan
- 1987 MR2 AW11
- 1975 Corolla KE30
Tommy1033
Posts: 75
Joined: 24 Jun 2010, 00:23

Re: Klage tråden...

Post by Tommy1033 »

ArildM wrote:Posten klarte en gang å påstå at en pakke med verdi på 100 dollar skulle betales 8000 i moms og avgifter på! Var faktisk et luftfilter til en bil. Selv om jeg kunne dokumentere kostnaden på filteret, måtte jeg bare sende det tilbake...

I dag oppdaget jeg at 323GTXen lekker kjøleveske ett eller annet ukjent sted... Passer meeget dårlig akkurat nå :roll:
godt de ikke berre er eg som misliker posten:)
fekk faktisk henta dekka i dag :mrgreen:
User avatar
ArildM
Posts: 235
Joined: 03 Nov 2011, 20:32
Location: Stjørdal

Re: Klage tråden...

Post by ArildM »

Haha, tror du jaggu ikke noen rygget på Mazdaen min i dag. Frontfangeren fikk seg en real kakk... Joda :evil:
- 1991 GTX Sedan
- 1987 MR2 AW11
- 1975 Corolla KE30
User avatar
RX-7FD3S
Gear Head
Posts: 2871
Joined: 10 Sep 2005, 21:12
Location: Sandvollan Inderøy

Re: Klage tråden...

Post by RX-7FD3S »

pyttpytt. GTRfangertime ;)
1992 Rx-7 Type R1 100% original rx :P
1978 mazda RX-4 WAGON antrasite/black edition :D

Driving a LHD RX7 is like jerking of with your left hand. It can be done, but it just doesnt feel right ;)
the RX7: FB:financial burden FC: financial Crisis FD: financial disaster
Bart? næh, henne e luftfilter xD
User avatar
ArildM
Posts: 235
Joined: 03 Nov 2011, 20:32
Location: Stjørdal

Re: Klage tråden...

Post by ArildM »

Hehe :mrgreen:
Jeg som likte GTX fangeren da :oops:
- 1991 GTX Sedan
- 1987 MR2 AW11
- 1975 Corolla KE30
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Re: Klage tråden...

Post by Zepticon »

Det som egentlig skjedde:
http://youtu.be/rVlbdoCsA3Q?t=40s" onclick="window.open(this.href);return false;
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
User avatar
ArildM
Posts: 235
Joined: 03 Nov 2011, 20:32
Location: Stjørdal

Re: Klage tråden...

Post by ArildM »

Har vært fristene å sparke litt i den av og til. Men toppen av gærnskapen er jo når noen attpåtil rygger på bilen jeg har plagdes med.Også nå som jeg var så nærme på få den til å gå 100% igjen... Føler liksom at det aldri noen ende skal ta med denne.
- 1991 GTX Sedan
- 1987 MR2 AW11
- 1975 Corolla KE30
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Re: Klage tråden...

Post by Zepticon »

ArildM wrote:Har vært fristene å sparke litt i den av og til. Men toppen av gærnskapen er jo når noen attpåtil rygger på bilen jeg har plagdes med.Også nå som jeg var så nærme på få den til å gå 100% igjen... Føler liksom at det aldri noen ende skal ta med denne.
Egentlig, så tror jeg ikke det er noe mindre problemer med andre lignende biler, greia er bare at de fleste du ser på forumet her, og på tsogn har hatt bilen så lenge at de har fiksa alle de der møkkafeilene :D
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
User avatar
Griznah
Posts: 76
Joined: 03 Oct 2011, 16:31
Location: Hønefoss

Re: Klage tråden...

Post by Griznah »

Girkassebytte, hurra...
Bruksbil: 1998 Honda Civic Aerodeck 1.5l V-TEC
Mazda'r:
1980 RX-7 13bt
1988 626 2.0GL
1981 626 1.6L
Post Reply