plass til to biler

Generell diskusjon / "off topic" emner.
Post Reply
TommyTott
Posts: 34
Joined: 30 Jul 2006, 20:07

plass til to biler

Post by TommyTott »

Til alle på østsiden av oslofjorden: Jeg trenger hjelp.
Jeg har to stk Mx3 som trenger en plass å stå en liten stund. De skal fikses, og har stått på en gård inntil nå.
De som eier plassen de står på er ikke helt stabile, og fikk dermed beskjed om at de måtte flyttes innen mandag.
Jeg har flyttet til bergen, og kompisen min som skal fikse de har ingen steder å ha de.
Så håper virkelig noen kan hjelpe meg. Ta kontakt om du har et sted, eller kjenner noen som kanskje har.
TommyTott
Posts: 34
Joined: 30 Jul 2006, 20:07

Re: plass til to biler

Post by TommyTott »

Ingen som kan hjelpe? Bilene blir skrotet på mandag av de som eier plassen de står nå, og jeg er som sagt i Bergen, så er vanskelig å gjøre stort herfra.
Har sjekket ut noen lagringsplasser, men de har enten ikke plass, eller er kjempe dyre for to eldre biler.

Så håper virkelig noen kan hjelpe.. Trenger plass i dag..
User avatar
mas
Posts: 750
Joined: 30 Oct 2008, 17:10
Location: Østlandet

Re: plass til to biler

Post by mas »

hadde satt dem inn der det er svindyrt i 1 eller 2 mnd mens jeg hadde lett etter en plass å ha dem. synd hvis begge blir skrota. det er verdt å betale litt dyr leie i 1-2 mnd enn at de blir srota. med mindre begge er råttne biler som ikke er verdt leia engang....
- Mazda RX-7 FD3S 1994 RHD 13B
- Mazda Eunos Cosmo SX 1995 20B
TommyTott
Posts: 34
Joined: 30 Jul 2006, 20:07

Re: plass til to biler

Post by TommyTott »

Fikk nettopp beskjed om at vi fikk litt lenger frist.. Så får leite litt videre..
Men bare rop ut om dere vet om noe billig.. Kan være nærmere Oslo/Lørenskog også..
Post Reply