Advarer mot Yosi4 ( Jon helge kjemperud )

Generell diskusjon / "off topic" emner.
zharkey
Gear Head
Posts: 5125
Joined: 15 Jan 2006, 22:21
Location: Sortland

Re: Advarer mot Yosi4 ( Jon helge kjemperud )

Post by zharkey »

Takk for tips !

Skal undersøke litt mer.
323 Gtx/R
626
zharkey
Gear Head
Posts: 5125
Joined: 15 Jan 2006, 22:21
Location: Sortland

Re: Advarer mot Yosi4 ( Jon helge kjemperud )

Post by zharkey »

Har faktisk mottat E-post fra en annen kar som har blitt svindlet av denne karen.
Så han er anmeldt der også.

Nå har jeg snakka med forbruker rådet, og de sier dette er en enkel sak, siden jeg har alt av beviser + innrømmelsen hans i avhør.
323 Gtx/R
626
Wise
Posts: 105
Joined: 11 Apr 2011, 22:16

Re: Advarer mot Yosi4 ( Jon helge kjemperud )

Post by Wise »

zharkey wrote:Har faktisk mottat E-post fra en annen kar som har blitt svindlet av denne karen.
Så han er anmeldt der også.

Nå har jeg snakka med forbruker rådet, og de sier dette er en enkel sak, siden jeg har alt av beviser + innrømmelsen hans i avhør.
Stå på med denne saken! Er så irriterende at politiet aldri prioriterer slike saker.
Selv om det ikke er snakk om de enorme beløpene er det helt utrolig at slike personer aldri skal få straffen de fortjener! Typisk Norge, beskytter de kriminelle!
1993 Mazda 323 GT-R (Solgt)
zharkey
Gear Head
Posts: 5125
Joined: 15 Jan 2006, 22:21
Location: Sortland

Re: Advarer mot Yosi4 ( Jon helge kjemperud )

Post by zharkey »

Wise wrote:
zharkey wrote:Har faktisk mottat E-post fra en annen kar som har blitt svindlet av denne karen.
Så han er anmeldt der også.

Nå har jeg snakka med forbruker rådet, og de sier dette er en enkel sak, siden jeg har alt av beviser + innrømmelsen hans i avhør.
Stå på med denne saken! Er så irriterende at politiet aldri prioriterer slike saker.
Selv om det ikke er snakk om de enorme beløpene er det helt utrolig at slike personer aldri skal få straffen de fortjener! Typisk Norge, beskytter de kriminelle!

Ja jeg skjønner ingenting, når politiet har en innrømmelse i avhør, og skriver på brevet til meg "henlagt pga bevisets stilling" :!:
323 Gtx/R
626
Post Reply