Lættis (Typisk bs bildeler)

Bilder, filmer eller lignende av biler, ting og tang...
Post Reply
User avatar
Rx7-lover
Posts: 423
Joined: 02 May 2008, 11:23
Location: Akershus

Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Rx7-lover »

- 1997 Mazda RX-7 FD3S 13B REW (Gliset)
- 1994 Mazda 323 1,3 (Konebilen)
- 1990 Mazda 323 1,8 GT "GT-R" 4X4 Sedan (Solgt)
- 1993 Mazda 323 1,3 (Vraket)
- 1990 Mazda 323 1,3 (Solgt)
2Fast4yu
Posts: 130
Joined: 18 Mar 2008, 19:17
Location: Voss

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by 2Fast4yu »

:lol:
User avatar
Rx7-lover
Posts: 423
Joined: 02 May 2008, 11:23
Location: Akershus

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Rx7-lover »

Noen som har dårlig erfaring med de?, det har jeg, bestillte kn filter fra de og det tok nesten 1 år før det kom :lol:
- 1997 Mazda RX-7 FD3S 13B REW (Gliset)
- 1994 Mazda 323 1,3 (Konebilen)
- 1990 Mazda 323 1,8 GT "GT-R" 4X4 Sedan (Solgt)
- 1993 Mazda 323 1,3 (Vraket)
- 1990 Mazda 323 1,3 (Solgt)
User avatar
RX-7FD3S
Gear Head
Posts: 2871
Joined: 10 Sep 2005, 21:12
Location: Sandvollan Inderøy

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by RX-7FD3S »

er det ikke en gjeng med svette mongolider som sitter i en ring og linker CS og hører på trance da?
det intrykket jeg fikk etter en lang BURN tråd på bilforummet.
virker som om kundeservice og varekunskap kommer langt ned på prioriteringa (bs-bildeler er kansje ikke ment som morro?BS=bullshit)
1992 Rx-7 Type R1 100% original rx :P
1978 mazda RX-4 WAGON antrasite/black edition :D

Driving a LHD RX7 is like jerking of with your left hand. It can be done, but it just doesnt feel right ;)
the RX7: FB:financial burden FC: financial Crisis FD: financial disaster
Bart? næh, henne e luftfilter xD
User avatar
vest_racing
Gear Head
Posts: 1581
Joined: 14 May 2006, 13:19
Location: Hardanger

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by vest_racing »

Eg skygger langt unna med engang dem begynner å få alt mulig piss inn i sortemanget sitt, som ikke har med bil å gjöre da altså... :lol:
Bygger Rx 7 Racer..:D

Mail/MSN vest_racing@hotmail.com
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by biXen »

Hva er egentlig greia med å ha masse generiske deler? Limer folk det fast til 240en sin eller hva fanken er det det går i? Forstår ikke hvordan de får solgt alt vaset :P
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
rotarypower
Gear Head
Posts: 1541
Joined: 18 Nov 2005, 12:22
Location: rett vest!

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by rotarypower »

styling bør en og være forsiktig med. en kamerat av meg med 200sx kjøpte et kit der, han fikk beskjed av lakkerer at dette bare kunne kastes så langt han klarte. flaten på selve stylingen var så ujevn at det så si ikke svarte seg og sprakle, og passform....nei trenger man det? :?
x Mazda Rx7 FD3s Type R Veilside Fortune power by; http://www.Rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Toyota Aygo
2008 Ducati Desmosedici D16 rr

http://www.rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.efmotor.no" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Ron
Posts: 151
Joined: 04 Sep 2008, 18:27
Location: Trondheim

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Ron »

ehh.. har noen av dere handla der, eller er dette en slenge-skit-tråd, som jeg trudde var forbeholdt Bimmers jeg..

Har bare positive erfaringer jeg da, kjøpt ett komplet styling kit te Civic Coupe, å ett Uras Type 4 kitt te S13, div speil å lykter å lys osv,
dæm er både rask å billig, å du FÅR faktisk varene du kjøper!
rotarypower wrote:styling bør en og være forsiktig med. en kamerat av meg med 200sx kjøpte et kit der, han fikk beskjed av lakkerer at dette bare kunne kastes så langt han klarte. flaten på selve stylingen var så ujevn at det så si ikke svarte seg og sprakle, og passform....nei trenger man det? :?
Trur den lakkerern må finne seg en ny jobb jeg :lol:
1993 Rx7 FD3S R1.
Bmw E39 523i org AC Shnitzer bil.
Bmw E36 318 TDS
Caveman
Posts: 74
Joined: 30 Mar 2007, 19:01
Location: Søgne (Krsand)

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Caveman »

De har både dyre og billige deler, ettersom jeg har hørt og erfart så får man det man betaler for som i en hver "styling"-sjappe i Norge..
Men vet også om flere som har ventet i veldig lang tid før de har fått det de har bestilt.. Har kanskje noe med at Firmaet i dag "spesialiserer" seg på å levere varer til andre firmaer i Norge. Og kanskje ikke prioriterer helt riktig etter vårt behov (kundene)?
Drift Trike Norge
http://www.drifttrike.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
lassi
Posts: 739
Joined: 16 Jun 2006, 22:39
Location: Bergen

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by lassi »

Bare etter en kjapp kikk på nettsidene deres kommer ikke jeg til å bestille noe derifra ihvertfall... Mer rotete oppsett og dårlige\tullete produktbeskrivelser har jeg skjelden sett. Prisene er jo i tillegg ca det doble av US-priser, selv med dagens dollarkurs...
13` CX-5
x 05` Mazdaspeed MX-5
x 99` 626 GW
x 07` Mazda3
x 94` MX-6 2.5 V6
x 90` 323 GTX
X 88` B2000
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by biXen »

Ron wrote:ehh.. har noen av dere handla der, eller er dette en slenge-skit-tråd, som jeg trudde var forbeholdt Bimmers jeg..

Har bare positive erfaringer jeg da, kjøpt ett komplet styling kit te Civic Coupe, å ett Uras Type 4 kitt te S13, div speil å lykter å lys osv,
dæm er både rask å billig, å du FÅR faktisk varene du kjøper!
Mulig jeg bare har fordommer mot nettsider som ser ut som de ble satt opp for å tjene noen kjappe kroner av noen ungdommer. Fordi da kan jeg få det for meg at det er en nettside som er satt opp for å tjene noen kjappe kroner :)
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
rotarypower
Gear Head
Posts: 1541
Joined: 18 Nov 2005, 12:22
Location: rett vest!

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by rotarypower »

Ron wrote:ehh.. har noen av dere handla der, eller er dette en slenge-skit-tråd, som jeg trudde var forbeholdt Bimmers jeg..

Har bare positive erfaringer jeg da, kjøpt ett komplet styling kit te Civic Coupe, å ett Uras Type 4 kitt te S13, div speil å lykter å lys osv,
dæm er både rask å billig, å du FÅR faktisk varene du kjøper!
rotarypower wrote:styling bør en og være forsiktig med. en kamerat av meg med 200sx kjøpte et kit der, han fikk beskjed av lakkerer at dette bare kunne kastes så langt han klarte. flaten på selve stylingen var så ujevn at det så si ikke svarte seg og sprakle, og passform....nei trenger man det? :?
Trur den lakkerern må finne seg en ny jobb jeg :lol:
og bare fordi du har kjøpt 2 stylingkit så skal alt være ok? :roll: hmmm, denne lakkereren har over 10års erfaring så tror nok heller det er du som bør tenke deg litt om før du skriver :wink: jeg har selv sett på den stylingen og du trenger faktisk ikke ha erfaring en gang for og se at dette var reva. noen har gode erfaringer og noe dårlige. men må virkelig beklage for at eg ga beskjed. må bare folk få kjøpe dritt styling :) hør på ron folkens :roll:
x Mazda Rx7 FD3s Type R Veilside Fortune power by; http://www.Rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Toyota Aygo
2008 Ducati Desmosedici D16 rr

http://www.rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.efmotor.no" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Ron
Posts: 151
Joined: 04 Sep 2008, 18:27
Location: Trondheim

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Ron »

hehe.. hårsår du no da? -va no vell ikke retta PERSONLIG mot deg eller lakkerings kompisen din da vøtt :wink:

-Trur nok BS bildeler vil komme til å fortsette å selge både dårlige å bra styling kit, uansett kor mye vi diskutere om herre.

Motto er vell at du får det du betaler for.

Du får ha ei God Jul da :D
1993 Rx7 FD3S R1.
Bmw E39 523i org AC Shnitzer bil.
Bmw E36 318 TDS
User avatar
Epic
Posts: 534
Joined: 15 Aug 2007, 18:33
Location: Bergen

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Epic »

Skal ha meg ny eksos og hadde tenkt å kjøpe fra BS, men har hørt så mye rart at jeg faen ikke tørr å bestille fra de.
(OT: noen som har noe erfaring med Turbofun?)
-03 Mazda 6 2.0l
-92 MX3 2.5KL-DE Solgt

"Everybody be cool, You be cool" Quote Seth Gecko
User avatar
Toppfart
Gear Head
Posts: 1416
Joined: 28 Mar 2007, 09:31
Location: Refstad Oslo

Re: Lættis (Typisk bs bildeler)

Post by Toppfart »

Er bare en ting du må forsikre deg om før du kjøper, det er om dem faktisk har tingene på lager... Kjøpte hjulbolter der, det brukte dem 3mnd på å få tak i.
Nmi styling=hive på dynga
Merke varer som f.eks brembo,recaro etc kjøper du andre plasser pga prisen. Men stort sett alle norske styling sider er dyre, så kjøper selv bare fra usa :idea:

Men det er bare å kjøpe fra bsbilder.no , billig på "dill dall" produkter og bortsett fra fra det ene uhellet med hjulbotene så har dem rask leveringstid :) Retur av varer har heller ikke vært noe problem!
Nåværende eier av 05 Evo
Tidligere eier av rx7fd3s m/402.3rwhp
Subaru Wrx 04 m/300hester
+noe annet møkk som ikke er værd å skrive om
Post Reply