Er det mulig??

Bilder, filmer eller lignende av biler, ting og tang...
Post Reply
User avatar
djviper
Gear Head
Posts: 1087
Joined: 25 Oct 2005, 17:20
Location: Voss

Er det mulig??

Post by djviper »

Trur eg må prøve det samme sjøl og få spandert ein full tank :lol:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=565723
Low and Slow
2Fast4yu
Posts: 130
Joined: 18 Mar 2008, 19:17
Location: Voss

Re: Er det mulig??

Post by 2Fast4yu »

Kvinnfolk asso :lol:
User avatar
RX-7FD3S
Gear Head
Posts: 2871
Joined: 10 Sep 2005, 21:12
Location: Sandvollan Inderøy

Re: Er det mulig??

Post by RX-7FD3S »

såååå. hun er jærnedød og kjører meg pistolen fremdeles tilkoblet bilen, drar med seg pumpa (som hun serr burde ha merket å ha dradd opp, de er jo ikke så små, må ha vært litt kraft inne i bildet) lager nesten et lite hiroshima og nå forlanger hun en tank som erstatning for at hun bulket bilen sin?
WTF?? går det serriøst an å være så komplett idiot? jeg stemmer for at vi jakter ned det kvinnfolket og får henne sterilisert
ber til vår herre om at alle de 150.000 kommer ut av hennes konto
1992 Rx-7 Type R1 100% original rx :P
1978 mazda RX-4 WAGON antrasite/black edition :D

Driving a LHD RX7 is like jerking of with your left hand. It can be done, but it just doesnt feel right ;)
the RX7: FB:financial burden FC: financial Crisis FD: financial disaster
Bart? næh, henne e luftfilter xD
User avatar
djviper
Gear Head
Posts: 1087
Joined: 25 Oct 2005, 17:20
Location: Voss

Re: Er det mulig??

Post by djviper »

Her blir det gjort maaange feil på en og samme dag :?

1. Hun sto opp
2. Hun satte seg i bilen
3. Hun skulle fylle bensin selv
4. Glemmer å ta ut pistolen
5. Kjefter på naboene som kommer med brannslukningsapperat fordi hun selv ikke ser noen flammer :shock:
6. Forlanger erstatning :shock:
7. Går i tillegg ut i media om saken (viss jeg forsto det riktig at hun gjorde) :shock:

Kan sikkert legge til mange her...
Low and Slow
User avatar
Aikio
Posts: 3139
Joined: 21 Aug 2005, 17:06
Location: Shanghai, Kina
Contact:

Re: Er det mulig??

Post by Aikio »

djviper wrote:Her blir det gjort maaange feil på en og samme dag :?

1. Hun sto opp
2. Hun satte seg i bilen
3. Hun skulle fylle bensin selv
4. Glemmer å ta ut pistolen
5. Kjefter på naboene som kommer med brannslukningsapperat fordi hun selv ikke ser noen flammer :shock:
6. Forlanger erstatning :shock:
7. Går i tillegg ut i media om saken (viss jeg forsto det riktig at hun gjorde) :shock:

Kan sikkert legge til mange her...
Jeg begynner jeg da :D

4. Glemmer å ta ut pistolen fordi det ikke kommer noe bensin
4.5 Begynner å kjøre, merker at det går litt tungt, gir mere gass, hører ett bråk, kjører vidre
4.8 bråket fortsetter, og ser naboene komme løpende, skjønner ikke hva som skjer... stopper bilen.


Jeg må si at jeg skjønner ikke hvordan man kan glemme pistolen i bilen når man kjører bensinbil?? Hvertfall når man ikke har fått fylt noe bensin...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
http://crap.aikios.name/

- 1992 Mazda Rx-7 FD3S J-spec
- 2006 Alfa Romeo 159 SW
x 1974 Mazda 818 DeLuxe
x 1990 Mazda 323 GTX
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Er det mulig??

Post by biXen »

Aikio wrote: Jeg må si at jeg skjønner ikke hvordan man kan glemme pistolen i bilen når man kjører bensinbil?? Hvertfall når man ikke har fått fylt noe bensin...
Har en kollega som har gjort det :D Kluet er nok at man setter seg i bilen mens den fylles og så glemmer hele greia og kjører. Forstår ikke helt hvordan det går selv.
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
Rx-7-B.G
Posts: 303
Joined: 02 Dec 2007, 18:35
Location: Oslo

Re: Er det mulig??

Post by Rx-7-B.G »

Hun forteller at hun opplevde episoden som skremmende og mener bensinstasjonen bør merke pumpene bedre.
Med hva da? "Vennligst ta ut pistolen før du kjører?" Ville hun gjordt det noe annerledes hvis det hadde stått det på pumpen? :?

Godt gjordt! :D
- 93' Rx-7 FD3s - Daily bootycall :P
User avatar
Epic
Posts: 534
Joined: 15 Aug 2007, 18:33
Location: Bergen

Re: Er det mulig??

Post by Epic »

Kvinnen er svært fortvilet over det som har skjedd og forteller at hun ikke tror pumpen var festet skikkelig til bakken.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMFG!! Om så skulle være, so fucking what?? Blir så fortvilet over at vi har slike folk i landet som ikke er i et polstret rom. Ja shit happens, du glemmer pistolen (forstår den ikke helt men still), men at du så går ut og skylder på stakkaren som har pumper stående utenfor butikken sin fordi den ikke var merket?? Personelig har jeg enda til gode å møte på en tom pumpe, men tror ikke jeg hadde blitt så satt ut at jeg hadde tatt med meg pistolen.

Og en ting lurer jeg på her, pistolen og slangen ser ut til å være ganske sterk. Om pumpen var bedre festet, ville ikke bilen vært mer fucka.
-03 Mazda 6 2.0l
-92 MX3 2.5KL-DE Solgt

"Everybody be cool, You be cool" Quote Seth Gecko
Post Reply