Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Bilder, filmer eller lignende av biler, ting og tang...
Post Reply
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Post by biXen »

Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
PF-Racing
Posts: 312
Joined: 09 Jul 2008, 14:46
Location: Ski
Contact:

Re: Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Post by PF-Racing »

Nice :) Også i HD da :D :D :D
2002 VW Beetle Turbo
1974 VW Boble 1303S
x 2004 Mazda RX-8 High Power (solgt)
x 2001 Audi TTsq 225 (solgt)
x 2000 Audi TT 180 (solgt)
x 2000 Audi A3 1.8T (solgt)
http://www.pf-racing.no
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Post by biXen »

PF-Racing wrote:Nice :) Også i HD da :D :D :D
Men wtf. Har du solgt kjerra? Ligger den ikke på Finn enda da? :)
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
PF-Racing
Posts: 312
Joined: 09 Jul 2008, 14:46
Location: Ski
Contact:

Re: Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Post by PF-Racing »

Jeg la den ut natt til mandag. På mandagen hadde jeg tre stk som ville kjøpe. Tirsdag kom det en og ville ha den. Siden jeg er veldig nøye på penger først, så fikk han først lov til å få bilen dagen etter, altså onsdag. Litt vemodig å se bilen kjøre avgårde med en ny eier. Det er første gang jeg ser bilen kjøres av noen andre. Etter å ha byttet alt som kan gå i stykker, så burde det i hvert fall være en holdbar bil.

Hovedgrunnen til at jeg selger er fordi jeg nylig har solgt leiligheten min og flyttet til et sted uten garasje. Jeg bor nå et sted hvor etniske nordmenn er en minoritet, og de fleste biler her ute har minimum en bulk på seg. Jeg klarte å få ordnet parkering på andre siden av byen, men det tar meg 45 min med kollektivt å komme dit. Hadde vi fått tak i et hus kjapt, så kunne jeg beholdt bilen. Garantert at bilen hadde fått riper og bulker her ute.

Endret status til solgt i dag, siden pengene var kommet inn :)

Litt morsomt at jeg fikk mail fra folk som skrøt av annonsen min. Mente det var den beste annonsen de noensinne hadde sett og at slik burde alle annonser være. Hvis jeg ikke fikk solgt var det noe galt med markedet. Litt overveldende, men alikevel moro :) Samboer sa bare, "sånn er det å være perfeksjonist".
2002 VW Beetle Turbo
1974 VW Boble 1303S
x 2004 Mazda RX-8 High Power (solgt)
x 2001 Audi TTsq 225 (solgt)
x 2000 Audi TT 180 (solgt)
x 2000 Audi A3 1.8T (solgt)
http://www.pf-racing.no
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Post by biXen »

Kondolerer/gratulerer ;) Jeg var redd du nesten var for ærlig. Jeg har skrevet annonsene sånn lignende selv med tidligere biler og ikke fått all verden med respons, men det var riktignok dårligere timing :) Tross alt er det 150+ RX-8 i landet og bare 8-9 som lå ute, med sånne biler så er det ganske lite så du har jo fått god respons da.
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
PF-Racing
Posts: 312
Joined: 09 Jul 2008, 14:46
Location: Ski
Contact:

Re: Div. rotary fra Japan i HD + 4 rotor 8er

Post by PF-Racing »

Jeg forsøkte å være så ærlig som mulig. Fortalte om alle deler jeg har byttet osv, så føler ikke på noen måte at jeg har lurt noen. Jeg byttet jo starter for en måned siden ca. Kjøpte en brukt oppgradert starter fra USA. Men det tok ikke lange tiden før jeg slet med å starte. den starter 9/10 tilfeller. Ved det tiende må jeg vente maks to minutter. Så burde nok investere i en splitter ny starter, men om man etter det også har startproblemer begynner jeg å bli redd for hvor dyrt det kan bli. Dette var vel noe som fremskyndet salget mitt :) Jeg fortalte dette til kjøper, og skrev det på kontrakten. Kjøper virket ikke så teknisk interessert, så det gikk glatt. Kjøper fikk jo med de nye hjulene mine som knapt er brukt, så jeg synes ikke det var noe høy pris.
2002 VW Beetle Turbo
1974 VW Boble 1303S
x 2004 Mazda RX-8 High Power (solgt)
x 2001 Audi TTsq 225 (solgt)
x 2000 Audi TT 180 (solgt)
x 2000 Audi A3 1.8T (solgt)
http://www.pf-racing.no
Post Reply