første siden på forum delen

Ris, ros, kommentarer og forslag til webmaster.
Post Reply
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

første siden på forum delen

Post by Turbohansen »

jeg har aldri klaget på forumet og skjønner at det koster penger og drive det men og ha reklame fra autoarena om at endelig er den her golv vi på lager blir for
mye for meg :twisted: reklame på forumet er greit det men ikke andre bilmerker og spesielt ikke vw og slik møkk
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
zharkey
Gear Head
Posts: 5125
Joined: 15 Jan 2006, 22:21
Location: Sortland

Re: første siden på forum delen

Post by zharkey »

Sie sind ein Rassist? :P
323 Gtx/R
626
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: første siden på forum delen

Post by Turbohansen »

zharkey wrote:Sie sind ein Rassist? :P

ya shnell helga
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
User avatar
atledreier
Gear Head
Posts: 1643
Joined: 06 Jan 2009, 10:26
Location: Sandnes

Re: første siden på forum delen

Post by atledreier »

Det er vel google som leverer reklamen, og den baserer seg på de siste søkene dine og surfehistorikken din... Noe du vil dele med oss, Anders?
'12 Toyota GT86
'11 VW Touran Highline 2.0TDi DSG - konebilen
'07 VW Golf 2.0TDi DSG Sport - til salgs
'99 626GLX - solgt
'92 323GTR - solgt
'92 323F - vrak

"The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it."
User avatar
Toppfart
Gear Head
Posts: 1416
Joined: 28 Mar 2007, 09:31
Location: Refstad Oslo

Re: første siden på forum delen

Post by Toppfart »

Oj satan, da sliter jeg! Har pc'n til dama, og på reklamen kommer det opp q500 dating :oops: Etterpå kommer det tranebær kapsler.... Noe som tilsier at hun har vært ute å ligget med halve byen og knatrer tranebær for å ikke få urinveis infeksjon, hehe.
Nåværende eier av 05 Evo
Tidligere eier av rx7fd3s m/402.3rwhp
Subaru Wrx 04 m/300hester
+noe annet møkk som ikke er værd å skrive om
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: første siden på forum delen

Post by Turbohansen »

atledreier wrote:Det er vel google som leverer reklamen, og den baserer seg på de siste søkene dine og surfehistorikken din... Noe du vil dele med oss, Anders?

hahaha atle da burde det vært reklame for eksos potter og ikke vw :evil: jeg vet det er google som leverer men blir pissed når jeg ser at de skryter av
at de har brukte vw på lager. jo også hadde det vel poppa opp noe naken bilder av rihanna :mrgreen:
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
User avatar
Turbohansen
Gear Head wanabe
Posts: 866
Joined: 19 Mar 2006, 17:12
Location: the seventh heaven

Re: første siden på forum delen

Post by Turbohansen »

Toppfart wrote:Oj satan, da sliter jeg! Har pc'n til dama, og på reklamen kommer det opp q500 dating :oops: Etterpå kommer det tranebær kapsler.... Noe som tilsier at hun har vært ute å ligget med halve byen og knatrer tranebær for å ikke få urinveis infeksjon, hehe.

LOL :mrgreen: :lol:
Turbohansen ™ - making YOU look normal since 1974

The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does its own oil change. It's just a pity the management system is so fucking temperamental.
Post Reply