Skilsmisse av 7 og 8?

Ris, ros, kommentarer og forslag til webmaster.
Post Reply
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Skilsmisse av 7 og 8?

Post by biXen »

Hva er egentlig grunnen til at RX-7 og RX-8 tråder er i samme forum? Så lenge folk ikke sier i trådnavn hvilken bil det gjelder så blir alt blanda sammen. (jeg bruker selv "se nye innlegg" men like mye forvirring der)

Greit at mange av oss er veldig interessert i 7eren også, men bilene er egentlig veldig forskjellige (andre kjente feil, andre olje anbefalinger, ingen turbo, flere seter) og burde egentlig pga. det hatt to forskjellige fora. Bare et forslag basert på langvarig bruk her.
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
Toppfart
Gear Head
Posts: 1416
Joined: 28 Mar 2007, 09:31
Location: Refstad Oslo

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by Toppfart »

Ja dere 8'ere burde vell egentlig ha eget forum? Rx8forum.no eller no sånn? Så slipper vi tråder som : går dårlig hva kan gjøres? , trasig motor hva kan gjøres? :lol:

Men klarer egentlig ikke å se probemet med at rx7 og 8'er er ilag...For det postes veldig skjeldent mer enn et nytt emne hver dag.
Nåværende eier av 05 Evo
Tidligere eier av rx7fd3s m/402.3rwhp
Subaru Wrx 04 m/300hester
+noe annet møkk som ikke er værd å skrive om
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by biXen »

Toppfart wrote:Ja dere 8'ere burde vell egentlig ha eget forum? Rx8forum.no eller no sånn? Så slipper vi tråder som : går dårlig hva kan gjøres? , trasig motor hva kan gjøres? :lol:

Men klarer egentlig ikke å se probemet med at rx7 og 8'er er ilag...For det postes veldig skjeldent mer enn et nytt emne hver dag.
Funny guy over here! Ja, det samt "bremsene mine er de beste noengang testet på japanske serieproduserte biler tom. 2004", eller "jeg har 2 seter mer enn kameraten min sin RX-7 som er under overhaling (IGJEN)" ;)

Nå var ikke problemet her at det er så mange emner. Mer at jeg ser på masse tråder jeg ikke har noen interesse av og kanskje går glipp av noen jeg kan være interessert i, eller evt. kan hjelpe. Nå er jeg her stort sett ganske ofte, men man ser med en gang det går litt tid at det blir mye emner og at ting fort sklir forbi. Da ville jeg gjerne hatt pri på den bilen jeg bryr meg mest om :)
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
Trauma
Administrator
Posts: 2782
Joined: 25 Sep 2006, 01:18
Location: Sandnes

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by Trauma »

blackmazda wrote:
Toppfart wrote:Ja dere 8'ere burde vell egentlig ha eget forum? Rx8forum.no eller no sånn? Så slipper vi tråder som : går dårlig hva kan gjøres? , trasig motor hva kan gjøres? :lol:

Men klarer egentlig ikke å se probemet med at rx7 og 8'er er ilag...For det postes veldig skjeldent mer enn et nytt emne hver dag.
Funny guy over here! Ja, det samt "bremsene mine er de beste noengang testet på japanske serieproduserte biler tom. 2004", eller "jeg har 2 seter mer enn kameraten min sin RX-7 som er under overhaling (IGJEN)" ;)

Nå var ikke problemet her at det er så mange emner. Mer at jeg ser på masse tråder jeg ikke har noen interesse av og kanskje går glipp av noen jeg kan være interessert i, eller evt. kan hjelpe. Nå er jeg her stort sett ganske ofte, men man ser med en gang det går litt tid at det blir mye emner og at ting fort sklir forbi. Da ville jeg gjerne hatt pri på den bilen jeg bryr meg mest om :)
Ingen problem, Lager et nytt forum som heter RX8, Gidder ikke flytte gamle innlegg, men er det noe dere ønsker flyttet, gi lyd.
92* Mazda Rx7
92* Mazda 323 GTR
Rød ting 1 med fire hjul
Rød ting 2 med fire hjul
87* Mazda 323 GTI *Solgt*

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
User avatar
biXen
Gear Head
Posts: 1870
Joined: 27 Aug 2007, 16:58
Location: Stavanger

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by biXen »

Fine. Kopier rettigheter fra 7ern ellerno, får ikke lest i RX-8 forumet nå.
Formerly known as blackmazda ;)
RX-8 2004 1,3L HP Winning Blue
x MX-5 2000 1,6L Brilliant Black

Ofte stilte RX-8 spørsmål - Webdesign Portfolio
User avatar
RX-7FD3S
Gear Head
Posts: 2871
Joined: 10 Sep 2005, 21:12
Location: Sandvollan Inderøy

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by RX-7FD3S »

aaah, skal bli godt å slippe alle"buhuu jeg har alt for lite power og bilen havarere etter 20.000km" :lol: :mrgreen:
1992 Rx-7 Type R1 100% original rx :P
1978 mazda RX-4 WAGON antrasite/black edition :D

Driving a LHD RX7 is like jerking of with your left hand. It can be done, but it just doesnt feel right ;)
the RX7: FB:financial burden FC: financial Crisis FD: financial disaster
Bart? næh, henne e luftfilter xD
User avatar
Aikio
Posts: 3139
Joined: 21 Aug 2005, 17:06
Location: Shanghai, Kina
Contact:

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by Aikio »

blackmazda wrote:Fine. Kopier rettigheter fra 7ern ellerno, får ikke lest i RX-8 forumet nå.
Er ikke bare du som ikke får lest i rx-8 forumet... :P
Tror det kun er admin som får lov... jeg får i hvertfall denne beskjeden:

"Du har ikke rettighetene som kreves for å lese emner i dette forumet."
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
http://crap.aikios.name/

- 1992 Mazda Rx-7 FD3S J-spec
- 2006 Alfa Romeo 159 SW
x 1974 Mazda 818 DeLuxe
x 1990 Mazda 323 GTX
User avatar
Trauma
Administrator
Posts: 2782
Joined: 25 Sep 2006, 01:18
Location: Sandnes

Re: Skilsmisse av 7 og 8?

Post by Trauma »

Nå skal det virke.
92* Mazda Rx7
92* Mazda 323 GTR
Rød ting 1 med fire hjul
Rød ting 2 med fire hjul
87* Mazda 323 GTI *Solgt*

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Post Reply