Kjøpe mazda mx5???

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda MX-5
Post Reply
sirlinge
Posts: 12
Joined: 12 Feb 2011, 23:16

Kjøpe mazda mx5???

Post by sirlinge »

HeiHei, jeg har lenge hatt en 323f som jeg har vært rimlig fornøyd med, Men tenkte meg nå å kjøpe en litt annen type bil, en Mazda mx5.
Ny bil har jeg ikke tenkt å kjøpe, så blir brukt. Tenkte å bruke mellom 40 og 80 lapper på den, Og helst en som har gått under 150 000 km tenkte jeg. Er dette gode biler? Holder dem lenge? lite problemer med dem?, Noe spesielt jeg burde undersøke når jeg er å ser på en slik bil? noe feil dem er kjent for? Blir en bil fra 90 tallet vertfall. Håper på noen nyttige svar :)
Vegard
Posts: 214
Joined: 18 Feb 2007, 12:34
Location: Hokksund

Re: Kjøpe mazda mx5???

Post by Vegard »

sirlinge wrote:HeiHei, jeg har lenge hatt en 323f som jeg har vært rimlig fornøyd med, Men tenkte meg nå å kjøpe en litt annen type bil, en Mazda mx5.
Ny bil har jeg ikke tenkt å kjøpe, så blir brukt. Tenkte å bruke mellom 40 og 80 lapper på den, Og helst en som har gått under 150 000 km tenkte jeg. Er dette gode biler? Holder dem lenge? lite problemer med dem?, Noe spesielt jeg burde undersøke når jeg er å ser på en slik bil? noe feil dem er kjent for? Blir en bil fra 90 tallet vertfall. Håper på noen nyttige svar :)
Hei hei, mx-5 klubben har et aktivt og bra forum, registrer deg og ta en titt. (trenger ikke være medlem av klubben for å bruke forumet)
Post Reply