10 høvdinger for en delebil i sverge???? å dæven! det var stiv pris... omtrent ingen mazda i sverge koster over 10000, og da er de strøkne (strøken i sverge = er bra motor, men dårlig chassi)
jeg kjøpte min delebil for 1500 svenske
og den var kjørt av gammel dame ... ho solgte den billig fordei bremserørene hadde rustet av... da jeg skrudde opp motoren så var det ikke en gang antydning til slitekant i sylinderene...
gå på blocket.se og søk der... finner sikkert en fin delebil til en billig penge.
LMB__ wrote:10 høvdinger for en delebil i sverge???? å dæven! det var stiv pris... omtrent ingen mazda i sverge koster over 10000, og da er de strøkne (strøken i sverge = er bra motor, men dårlig chassi)
jeg kjøpte min delebil for 1500 svenske
og den var kjørt av gammel dame ... ho solgte den billig fordei bremserørene hadde rustet av... da jeg skrudde opp motoren så var det ikke en gang antydning til slitekant i sylinderene...
gå på blocket.se og søk der... finner sikkert en fin delebil til en billig penge.
edit: må nok moderere meg selv litt... hehe 4wd bilene var litt dyrere en det jeg fant sist jeg søkte.... men fant en fin bil til 7500 kr.. står i gøteborg da... kansje litt langt å reise? eller bare ta det som en tur.. hehe
LMB__ wrote:10 høvdinger for en delebil i sverge???? å dæven! det var stiv pris... omtrent ingen mazda i sverge koster over 10000, og da er de strøkne (strøken i sverge = er bra motor, men dårlig chassi)
jeg kjøpte min delebil for 1500 svenske
og den var kjørt av gammel dame ... ho solgte den billig fordei bremserørene hadde rustet av... da jeg skrudde opp motoren så var det ikke en gang antydning til slitekant i sylinderene...
gå på blocket.se og søk der... finner sikkert en fin delebil til en billig penge.
edit: må nok moderere meg selv litt... hehe 4wd bilene var litt dyrere en det jeg fant sist jeg søkte.... men fant en fin bil til 7500 kr.. står i gøteborg da... kansje litt langt å reise? eller bare ta det som en tur.. hehe
hehe, jeg hadde da tatt nødvendige prisundersøkelser seff. hehe
mazdafreaks wrote:Hvorfor ta bryderiet med godkjenning, Ingen som ser dette på en eu kontroll alikevel, og skulle egentlig ikkje tro dette er noe problem med å godkjenne med original motoren i, skal du ha en annen motor så tar du dette ved en senere anledning..
Synes jeg ser for meg den godkjenningen jeg......
"jamen her går det da en drivaksel bakover til en differensial, er det standard?"
jada jada, sånn har den vært siden den var ny.......
nei men alt går ann... er ikke verre å ringe å høre med dem om så var...
- Mazda 6 GH 2.2D Sport `12
- Mazda Mx5 NA 1.8 `95
x Mazda Miata NA 1.6T `91
x Mazda 323F FBA 1.8 `96
x Mazda 626 GD FE3 `88
x Mazda RX7 FC "turbo 2" `86