Srevo problemer
Srevo problemer
Har litt problemer med servoen på min 626 gd den slutter og virker etter en liten stund men når eg stopper motoren og starter igjen virker den som normalt en stund til og så slutter den igjen, noen som har vart borti noe lignende ?
929 ht 1975
818 stv 1975
929 ht 1976
Rx5 1978
rx7 1980
626 coupe 2.0i dohc 1989 til salgs
818 stv 1975
929 ht 1976
Rx5 1978
rx7 1980
626 coupe 2.0i dohc 1989 til salgs
Som nevnt i en anne tråd, så har jeg hatt problemer med lyder forran under bilen. Har hatt den inne 2 ganger for dette. Men her om dagen når jeg kom i en rundkjøring så ble bilen plutselig så tung på rattet. Jeg trodde først at det hadde låst seg eller noe, men plutselig var alt ok igjen. (trodde kanskje det hadde noe med lyden å gjøre, jeg.)Dum som jeg var fortalte jeg det til samboer, det ble hyl og skrik og jeg måtte levere bilen inn for at de skulle se på saken. Samboer ville ikke kjøre bilen men noe slikt.
Vel, det som var problemet var en MEGET slakk servoreim og gammal olje. Nå er bilen fast og fin på rattet.
Vel, det som var problemet var en MEGET slakk servoreim og gammal olje. Nå er bilen fast og fin på rattet.
hjalp det når du ga litt gass?mazda626v6euro wrote:Som nevnt i en anne tråd, så har jeg hatt problemer med lyder forran under bilen. Har hatt den inne 2 ganger for dette. Men her om dagen når jeg kom i en rundkjøring så ble bilen plutselig så tung på rattet. Jeg trodde først at det hadde låst seg eller noe, men plutselig var alt ok igjen. (trodde kanskje det hadde noe med lyden å gjøre, jeg.)Dum som jeg var fortalte jeg det til samboer, det ble hyl og skrik og jeg måtte levere bilen inn for at de skulle se på saken. Samboer ville ikke kjøre bilen men noe slikt.
Vel, det som var problemet var en MEGET slakk servoreim og gammal olje. Nå er bilen fast og fin på rattet.
vis ikke jeg ruser min litt så er den kjempe tung på rattet.
kan hende det er sånn det er pga 4 hjuls svinginga men truddde nå ikke det skulle ha noe og si..
noen som egentlig veit ossen dette er bygd opp?
er det hydraulisk eller bare rein elektronikk?
hvis det er rein elektronikk servo vil du sansynligvis ikke merke det på rattett hvis servoen er ødelagt men du vil heller ikke kunne svingesplash wrote:hjalp det når du ga litt gass?mazda626v6euro wrote:Som nevnt i en anne tråd, så har jeg hatt problemer med lyder forran under bilen. Har hatt den inne 2 ganger for dette. Men her om dagen når jeg kom i en rundkjøring så ble bilen plutselig så tung på rattet. Jeg trodde først at det hadde låst seg eller noe, men plutselig var alt ok igjen. (trodde kanskje det hadde noe med lyden å gjøre, jeg.)Dum som jeg var fortalte jeg det til samboer, det ble hyl og skrik og jeg måtte levere bilen inn for at de skulle se på saken. Samboer ville ikke kjøre bilen men noe slikt.
Vel, det som var problemet var en MEGET slakk servoreim og gammal olje. Nå er bilen fast og fin på rattet.
vis ikke jeg ruser min litt så er den kjempe tung på rattet.
kan hende det er sånn det er pga 4 hjuls svinginga men truddde nå ikke det skulle ha noe og si..
noen som egentlig veit ossen dette er bygd opp?
er det hydraulisk eller bare rein elektronikk?
så sant du ikke har en bil som har et mekanisk reservesystem da men da vil rattet vere like tungt som på biler utenservero.