Firma/Bedrifter - Ris og Ros

All form for reklame fra firma eller bedrifter, spesialtilbud, rabattavtaler osv. postes her.
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Zepticon »

I Firma / Bedrift tråden ønsker vi at alle som har erfaring fra firma(er) eller bedrift(er) rapporterer sine synspunkter her under egen post... Det vil gjøre at det blir lettere for andre å finne ut hvem/hvilke man kan stole på og hvem/hvilke man skal styre unna..

Det skal kun være seriøse poster. Ingen skittkasting og lignende bare fordi en pakke er en uke for sein. Det vil alltid være slike tilfeller, og dem har vi egentlig ikke bruk for å høre om, med mindre dem er svært graverende.
Men om dere blir forsøkt svindlet eller lignende kan dere poste og advare oss andre.

Vi ønsker at forumet skal fremstå som et seriøst sted der bedrifter og firmaer kan komme med tilbud og bli behandlet seriøst. Ikke som et forum der det bare foregår skittkasting og flamming av bedrifter. Dette fører bare til at de ikke tar oss seriøst.

Begge parter tjener på å ha en god å åpen dialog med hverandre.

Takk.
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
ke25toyoglide
Gear Head
Posts: 1136
Joined: 06 Feb 2007, 09:39
Location: Karmøy Rogaland

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by ke25toyoglide »

MTS autoparts fikk virkelig kjørt seg i TV 2 hjelper deg, ville ikkje stille til intervju engang, men sendte en advokat for å svare :roll:
Ikkje forhåndsbetal ihvertfall :wink:
også eiger av :
Mazda 929 3.0l V6, 190hk 1987 og 3.0l V6, 170hk latomat 1988 delebil
Toyota Prius 1.5, 143hk 2006
Toyota Camry 2.0l latomat 1989
User avatar
MazdaLaVista
Gear Head
Posts: 1244
Joined: 24 Aug 2005, 12:05
Location: On The Roads in Bergen

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by MazdaLaVista »

Noen av mine erfaringer

Installbay:
Selger bilstereo, vinyl, kontaklim osv. La inn bestilling send en kveld, kl 10 morningen etterpå var det innlevert postkontoret. Kjempegreier. Kjempeprodukter de selger også har eg inntrykk av, kontaktlimen feks er tyntflytende og lett å jobbe med.
http://www.installbay.no/


Eltek:
Bilstereo, byggesett høytalere , dempeull ++. Handlet her mange ganger, jobber en del der som har GOD peil, og er flink å svare på alt en spør om, kjapp levering. og er det reklamasjoner av en eller annen grunn så fikser de sånt med engang. PS. de har ukens tilbud hver uke, her kan en av og til få seg bra produkter til en billig penge.
http://www.dynabel.no


Jacob's Auto Supply:
Bilstereo, sparco, slitedeler osv.
Bare handlet her engang, men kjempefornøyd med service, kjekke folk å preike med, svarer kjappt på mail, og fikser det meste.
http://www.auto-supply.no/

Autodeler
Bilrekvesitabutikk i bergen sentrum vis a vis bystasjonen. Selger brembo, sparco, omp, ferodo, samco , slitedeler++. Grei service, de som jobbber der har litt innsikt i ting, så det meste går skikkelig for seg. Er her eg kjøper det meste av slitedeler, tectyl, olje osv.Bra sjappe.
http://www.autodeler.no/
93mod Mazda RX7
87mod Mazda 323 4wd Turbo
x 87mod Daihatsu Charade Turbo AKA THE BEAST
x 91mod Mazda 323 HeiHvorDetGårVersjon1
x 93mod Mazda 323 GTR (I miss you)
x 87mod Mazda 323 4wd Turbo ( R.I.P.)
x 87mod Peugeot GTi 1.6 (R.I.P)
User avatar
miatapowers
Gear Head wanabe
Posts: 918
Joined: 23 Apr 2008, 11:58
Location: Odda

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by miatapowers »

Corolla-ke25_ toyoglide wrote:MTS autoparts fikk virkelig kjørt seg i TV 2 hjelper deg, ville ikkje stille til intervju engang, men sendte en advokat for å svare :roll:
Ikkje forhåndsbetal ihvertfall :wink:

Kjenner til disse, aldri mer skal eg handle av de, kjøpte noe de hadde liksom på lager som eg trengte fort, men så viste det seg at de ikke hadde dette, så eg ville ha mine penger tilbake, men de svarte ikke på mine mailer, tlf osv, Ikke betal de noenting som helst, men nå skal de også sies at eg plutselig fikk en pakke med det eg skulle ha heldigvis da, ett halvår etter eg hadde glemt hele ordren og eg ikke fikk brukt for de delene eg hadde kjøpt.. Noen så trenger eksos bandasje eller. :D
2008 BMW E88
2012 VW Caddy Maxi
1992 Mazda Mx-3 med GTX/GTR Motor og Haltech datasprut..
zharkey
Gear Head
Posts: 5125
Joined: 15 Jan 2006, 22:21
Location: Sortland

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by zharkey »

Noen som kjenner litt til astina.dk ?
handlet meg sideskjørt av dem for noen uker siden, men har ennå ikke hørt noe :roll:
323 Gtx/R
626
User avatar
grimrippa
Gear Head wanabe
Posts: 949
Joined: 24 Sep 2005, 02:39
Location: Skien

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by grimrippa »

zharkey wrote:Noen som kjenner litt til astina.dk ?
handlet meg sideskjørt av dem for noen uker siden, men har ennå ikke hørt noe :roll:
Tar tid,har handlet derfra selv. De svarer kjapt på mail.
-Mazda 323 GTR
x Nissan 200sx s13 SOLGT
-VW Passat 1,8
Playerrud
Gear Head
Posts: 1568
Joined: 17 Mar 2006, 21:01
Location: Drammen

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Playerrud »

Eller så er du uheldig som meg og aldri får det du betaler for. Men de sendte hurtig tilbake pengene mine da.. :roll:
Moonshine racing Nettsiden kommer sakte men sikkert opp
brracer
Posts: 120
Joined: 27 Mar 2007, 16:33
Location: Bærum / Lommedalen

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by brracer »

Ghostextremecoustums er håpløs.

Svarer bare på pm og sms..

Tar ikke tlf når man ringer, anbefales IKKE

Treig, lite beskjeder. Uproff
If you don`t live on the edge, you`re using to much space.
User avatar
Kjeksen
Gear Head
Posts: 1422
Joined: 27 Oct 2005, 12:21
Location: Norge

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Kjeksen »

Assaultech.com anbefales IKKE.
Sinnsykt trege. Svarer jo aldri på mail. Useriøst.
93 Mazda 323 GT-R
89 Mazda RX7 Turbo 2
User avatar
Slowhand
Posts: 218
Joined: 18 Sep 2007, 09:10
Location: Stavanger
Contact:

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Slowhand »

etter å ha hørt så mys shit om rx7store.
jeg kan anbefale de på det sterkeste.eneste du trenger å gjøre er å være veldig klar på
at du trenger delene med en gang .
fine priser grei service og bra deler! :D

www.rx7store.net
1992 Mazda rx7 fd3s
User avatar
littledevile
Posts: 397
Joined: 12 Apr 2008, 18:37
Location: Bergsagel / Sandnes

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by littledevile »

Som vist på tråden min ble det kjøpt et bøttesete av merke sparco spirit V, av Gundersen Motorsport i oslo.
Når setet ble opnet hjemme hos meg var det en rifte i stoffet ( noe som lar seg ordne ).
Tok kontakt med Gundersen motorsport via telefon, om det var mulig å bare beholde det sete og få god rabat på neste sete, fikk som sagdt bare et sete og trengte et til.Det ble sagdt at eg måtte ta bilde av sete og sende til dei samt kvittering, dette ble gjort og samme dag som eg sendte dei mailen så var det retur mail med tilbud, fikk en meget god rabat.
Må sei det at dei var meget hyggelige og imøtekommende.
Som sagdt så fikk eg en veldig god deal, så det er et nytt sete på vei.
Måtte bare legge in en liten post om det her, vil sjøl handle ting derfra vist dei har noe som eg trenger.

Legger og ved veb adr. slik at dere kan få se hva dei har

http://www.gundersenmotorsport.com/
Biler i garasjen:
Huyndai Santafe 2,2 cdri 2006
Mazda Rx7 Fc3s 86 mod

Biler som eg hadde:

Volvo V70 99 mod.
Saab 900i 86 mod. solgt
Ford erscort 1,3 stv 86 mod. vraket
WW boble 1303S 74 mod med 2L transporter maskin. Fikk ikke skilt på.
User avatar
Stig
Gear Head
Posts: 1628
Joined: 23 Sep 2005, 16:36
Location: Sola

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Stig »

må legge inn en liten positiv post om EFmotor i stavanger (www.efmotor.no)

veldig flink med mapping av bortimot alle sprut, har full tilgang på dynapack, og fikser kvalitetsprodukter til bra priser.

ikke minst har extreme clutchene bevist seg kraftige. den DSBH clutchen på mazdaen garanteres opp til 150% effekt økning, men holder ihvertfall 527rwhp og 540nm!

har og en på bmwen som er lik, og den holder og 600nm.

stig
rotarypower
Gear Head
Posts: 1541
Joined: 18 Nov 2005, 12:22
Location: rett vest!

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by rotarypower »

kan trygt anbefale RHD japan veldig seriøst firma. er flinke til og gi litt info på mail og om hvordan det ligger an om de ikke har varen på lager. sender og mail når den er sent med sporing.
kan trygt si meg enig at rx7store har komt seg. har hatt en dårlig erfaring med de før, men sist så fikk jeg turbokit, fuelkit, klutsj og vannsprut etter ca 1,5 uke. da var delene hjemme hos meg.
vil og anbefale magicstyling, har gode priser på styling og skaffer så si det meste til jappser!
mazdatrix vet vel de fleste at leverer kjapt og har gode priser. kan trygt anbefales om du trenger noe i all hast.
x Mazda Rx7 FD3s Type R Veilside Fortune power by; http://www.Rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Toyota Aygo
2008 Ducati Desmosedici D16 rr

http://www.rotaryperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.efmotor.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallyhansen
Posts: 74
Joined: 13 Jul 2009, 19:56
Location: Modum

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by Rallyhansen »

Ford Probe store UK er bare og styre unna,jeg bestilte 2 stk baklamper og 1 CAI insug til BA V6`ern min og det tok over 4 mnd før jeg fikk baklampene som viser tegn til slittasje (skulle være splitter nye) samt CAI inntaket har enda ikke annkommet.
han påstår at dette er norsk toll sitt verk,mens i mellomtiden har jeg mottat 13 pakker fra England som ikke har brukt mer enn 9 dager...
Mark Colgan er en susegjøk som nekter og gjøre opp for seg fortløpende,og jeg kommer aldri til og handle så mye som en strikk derfra igjen.
2015 Subaru Outback 2.0D
1995 323F BA V6 (2.5ZE med DTA S80)
1996 323F ba V6 (hugget)
2013 Cx-5 2.2D Sport Awd - Solgt
1993 323 GTR - solgt
1996 323F ba V6 - solgt
FIS-X
Posts: 346
Joined: 12 Apr 2012, 13:31
Location: Nordmøre

Re: Firma/Bedrifter - Ris og Ros

Post by FIS-X »

Rallyhansen wrote:Ford Probe store UK er bare og styre unna,jeg bestilte 2 stk baklamper og 1 CAI insug til BA V6`ern min og det tok over 4 mnd før jeg fikk baklampene som viser tegn til slittasje (skulle være splitter nye) samt CAI inntaket har enda ikke annkommet.
han påstår at dette er norsk toll sitt verk,mens i mellomtiden har jeg mottat 13 pakker fra England som ikke har brukt mer enn 9 dager...
Mark Colgan er en susegjøk som nekter og gjøre opp for seg fortløpende,og jeg kommer aldri til og handle så mye som en strikk derfra igjen.
Skulle nok lest reviews før du handlet derifra, du er ikke den eneste som har opplevd akkurat dette. Probetalk.com har sagt litt rundt den nettbutikken.
-95 Mazda 626 GE 2.5l v6 GT
Post Reply