Feedback BT-50 07

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda B-serie
Post Reply
User avatar
Snickern
Posts: 8
Joined: 03 Jan 2009, 19:48

Feedback BT-50 07

Post by Snickern »

Var litt lite stoff om BT-50 her

Har hatt min i ett og et halvt år nå (36k), kjempefornøyd, ikke en eneste skrue som har vært feil, mangler litt utsyr i forhold til Navara, men skal vist komme en face lift til høsten. Det den mangler av utstyr har den tatt i igjenn i kvalitet og motor, manuell BT er raskere enn automat Pathfinder :D , den drar greit agårde selv med nærmere 3 tonn hengervekt

Vill gjerne høre andres meninger om denne bilen.
09 BT-50 doubel cab
06 Mazda 6
mazdafun
Gear Head
Posts: 1723
Joined: 22 Nov 2005, 11:05
Location: Du finner meg i garasjen

Re: Feedback BT-50 07

Post by mazdafun »

Snickern wrote:Var litt lite stoff om BT-50 her

Har hatt min i ett og et halvt år nå (36k), kjempefornøyd, ikke en eneste skrue som har vært feil, mangler litt utsyr i forhold til Navara, men skal vist komme en face lift til høsten. Det den mangler av utstyr har den tatt i igjenn i kvalitet og motor, manuell BT er raskere enn automat Pathfinder :D , den drar greit agårde selv med nærmere 3 tonn hengervekt

Vill gjerne høre andres meninger om denne bilen.
Hei.
Bra bil, men etter min mening er Ford'en mer stilig og har mer utstyr (Limited).

Men nå er jo jeg programforpliktet til å digge L200, hehe.. :D
User avatar
Smiley
Posts: 483
Joined: 03 Apr 2006, 17:53
Location: Sotra/Bergen
Contact:

Re: Feedback BT-50 07

Post by Smiley »

Har også en BT-50 og ikkje noe vondt å si om bilen, kanon bil å kjøre og trekke henger med.

Men ening med Mazdafun at Ford sin ser stiligere ut med litt mere utstyr.
Your Heart Beats... mine ROTATES...

http://www.mazdateknikk.org
User avatar
Snickern
Posts: 8
Joined: 03 Jan 2009, 19:48

Re: Feedback BT-50 07

Post by Snickern »

Da skal jeg bytte bil, bestilt meg ny BT-50 double cab (leveres ca jun/jul). min 07 har gått 44' nå, så tenkte at det var på tide med en ny. fortsatt ikke hatt noe som helst å klage på. Har et håp om kanskje å sette inn bakseter om et års tid da jeg snart blir to barns far.

Fikk forresten 6ern (06mod) som jeg har ventet på siden jul her til påske, den er blitt senket og polert og går som en drøm.
09 BT-50 doubel cab
06 Mazda 6
Post Reply