Skiltplate, klistremerke osv..

Ris, ros, kommentarer og forslag til webmaster.
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

Sett at det tidligere har vært snakk om skiltplater og klistremerker.
har detta dabba helt ut eller er det pga pris det har blitt droppa!
Jeg er veldi hypp på detta. få reklamert litt for klubben osv...
tror ikke jeg er den eneste heller! 8)
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

sjekka litt.. www.auto-sign.no er et sted der dem kan lage klistremerker og skiltplater etter ønske..
dem lager klistremerke også legger det ut for salg på nettsia dems så det slipper og være noen ansvarlige for det her.
kan høre med dem om åssen prisen blir osv.. men må nesten vite om det er interesse for detta! :D
tror ikke dem er så dyra.. sjekka litt og virker som fornuftige priser..
dem har også ferdige klistremerker for forskjellige bilmerker

skal jeg sjekke eller bare gi faen??? :P
User avatar
overrated
Posts: 614
Joined: 25 Apr 2009, 00:01
Location: Målselv

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by overrated »

Du sjekker ;)

Er marked for det. Er blitt tadd opp mange ganger men gjennomføring har egentli ikke skjedd på samlet hvis. Alle har bare fått trykt opp individuelt som jeg har forstådd.

Men hadde vært greit med et sted hvor de faktisk solgte det permanent :)
http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=17341 GTX/R Prosjekt
http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=17894 GTX/R Deler selges
1991-Mazda 323 GTX/R
1991-Toyota Camry 2.0 Xli
2001-Polaris RMK 550 Trail
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

hehe.. stemmer.. ja var genialt det at dem la det ut for salg der. men da sjekker jeg vett :D
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

Da har jeg vært i kontakt med auto-sign.no dette skulle dem klare og fikse for oss.

han sa det bare var og sende inn forslag til ønskede produkter og logo.
dem kunne også skaffe skiltplater med merke på.
eller så kunne dem lage klistremerke i størrelsen så det bare var og lime på den skiltplata du allerede har på bilen.
hva vil dere ha. åssen lengde. 20 cm?? 30cm??
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

ingen som har noe innblikk her eller... greit om man får litt tilbakemelding da 8)

åssen lenge og sånn vil folk ha...?????????????????????
User avatar
MazdaLaVista
Gear Head
Posts: 1244
Joined: 24 Aug 2005, 12:05
Location: On The Roads in Bergen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by MazdaLaVista »

Heisann, bra dette blir tatt opp igjen. :)

Noe klistremerke til å ha over skiltet er ikke noe interresant for min del hvertfall.
men ser for meg at dette er det større interesse for :

-Skilt med feks Forumnavn (mazdalavista) der regnr vanligvis står. Mazda logo (eventuelt den der devil M istedenfor Mazda M) før og etter, og mogn addressen helt nederst.

-klistremerke med Mazda Owners Group Norway (ikke noe link eller annet dilldall) på. 20 cm er vel sikkert gode ting. tenker på slike som folk har i sideruten osv. Skal dette være interresant tror eg de må være utskjærte, da det ser mye bedre ut (min mening).

-streamer for fram eller bakruta, str her vet ikke eg (gidder ikke måle).

-skiltholder med Mazda Owners Group Norway på, vil heller ikke her ha link eller annet dill dall på.

Vil ha det så cleant så mulig, derfor eg ikke synes en skal ha med link osv. Er og mye enklere for de som ikke er medlem å huske Mazda Owners Group Norway en mogn bla bla.

Selv er eg interresert i 2 sett skilt holdere. Ett sett med skilt. 3 sett med 20cm klistremerke.
Svarte skiltholdere med hvit skrift, hvite skilt med svart skrift, 20 cm klistremerke i hvit.

Good Luck :)
93mod Mazda RX7
87mod Mazda 323 4wd Turbo
x 87mod Daihatsu Charade Turbo AKA THE BEAST
x 91mod Mazda 323 HeiHvorDetGårVersjon1
x 93mod Mazda 323 GTR (I miss you)
x 87mod Mazda 323 4wd Turbo ( R.I.P.)
x 87mod Peugeot GTi 1.6 (R.I.P)
Blodstrupmoen
Posts: 1
Joined: 31 Jan 2010, 22:06

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by Blodstrupmoen »

Jeg kunne gjerne tenkt meg klistremerke i 20 cm lengde med en logo på, synes skrifttypen som er øverst på hjemmesida ser veldig bra ut, og ja gjerne utskjærte bokstaver, kanskje i sølv :o også med en logo helt i begynnelsen der da, eller mot slutten, så tenker jeg vi plutselig har 20 cm jeg 8) men trenger ikke logo altså, kan bli veldig stilig helt cleant også.
Ang. skiltplate er jeg for svart plate med sølv (eller hvit, eller valgfri) skriftfarge, kanskje skrifta der skulle utgjort 30 cm med logo på begge sider, bare et forslag :)
Men syns hvertfall det bør stå: Mazda Owners Group Norway, helt likt som den på forsiden av hjemmesiden (fylte blokkbokstaver).
K3nt
Posts: 244
Joined: 22 Jan 2007, 16:56
Location: Andøya (Nordland)

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by K3nt »

Kunne gått tenkt meg Mazda Owners Group Norway merker me fylte bokstaver i mørk grå eller sølv :) Kanskje 20-30cm...
-93 Rx7 LHD Touring.
-93 Rx7 RHD R Kræsja :,( Snart under oppbygging.
-95 Vectra. Bruksbil
User avatar
Glenn-Andre
Posts: 207
Joined: 01 Feb 2010, 22:13
Location: Drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by Glenn-Andre »

Kunne tenkt meg noen merker jeg også. Om noen skal lage logoen og alt i samme skrifttype som mazda logoen så er skrifttypen SF Automaton. Jeg har lastet den ned men husker/finner ikke ut hvordan jeg får lagt den til :p
Mazda 323 BF 4WD Turbo

"I really want to see things from your point of view, but I cant stick my head that far up my ASS!"
User avatar
Glenn-Andre
Posts: 207
Joined: 01 Feb 2010, 22:13
Location: Drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by Glenn-Andre »

Her er ett forslag forslag fra meg:

Image
Mazda 323 BF 4WD Turbo

"I really want to see things from your point of view, but I cant stick my head that far up my ASS!"
User avatar
rublings
Posts: 341
Joined: 23 Feb 2008, 23:53
Location: Åsane, Bergen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by rublings »

Jeg kunne tenkt med skiltplaste foran og bak, svart med hvit skrift. Den skrifttypen Glenn-Andre foreslår her likte jeg også. Da vil jeg helst ha: Mazda Owners Group Norway, da jeg syns det ser litt mer profesjonelt ut kontra: Mazda-Ogn.org.

Kunne også tenkt meg små merker til å ha i bakrutene, da med samme motiv som den jeg likte over.
[X] 94 626 2.5 V6
[X] 95 626 2.5 V6 Delebil
[X] 96 323f 1.8
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

good day.. da skal jeg få gjenomført detta med klistremerkene.. vært mye i det siste men nå er jeg back:P
sender en mail til auto-sign.no med bilder og de typene vi vi ha. også skal dem fikse dette for oss..
dette vil da si at det er ingen her i forumet som må legge ut for bestillingene og heller ikke at dere må henvende dere til f.eks meg for så at jeg kan bestille til dere men at vi da får en kode også går inn på nettbutikken dems. legger inn en bestilling på det DU vil ha. betaler og dem produsere det som du bestilte så dem er ferske og ikke noe dritt som har liggi over lengre tid...

kommer med nærmere info når han har svart meg:D så blirre årning:P
K3nt
Posts: 244
Joined: 22 Jan 2007, 16:56
Location: Andøya (Nordland)

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by K3nt »

Genialt det da. Kanskje flere som blir å bestille å klistre merke på bila siden det blir litt enklere å skaffe seg :)
-93 Rx7 LHD Touring.
-93 Rx7 RHD R Kræsja :,( Snart under oppbygging.
-95 Vectra. Bruksbil
mazda_morten
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2008, 01:25
Location: drammen

Re: Skiltplate, klistremerke osv..

Post by mazda_morten »

ja det jeg tenkte:D også er dem ikke så ille på pris heller tror jeg så det er nice:P
Post Reply