Får ikkje kontakt mellom pc og MS3

Teknisk diskusjon, spørsmål og informasjon om de forskjellige typer datasprut
Post Reply
GTX-Lars
Gear Head
Posts: 2380
Joined: 05 Jun 2006, 15:50
Location: Sandnes

Får ikkje kontakt mellom pc og MS3

Post by GTX-Lars »

Eg prøver å koble meg opp mot MegaSquirt 3 med laptop. Har prøvd med usb-seriell og usb-usb kabel. Drivarane skal væra oppdatert. Har nettopp installert sprutet, men får ikkje start eller kontakt med ecu. Er eit plug'n play sprut, så det er kobla opp mot org ledningsnett++. Nokon som har gode tips?
90 Mazda 323 GTX
82 Porsche 928S
User avatar
Zepticon
Administrator
Posts: 2936
Joined: 03 Aug 2005, 21:49
Location: Trondheim

Re: Får ikkje kontakt mellom pc og MS3

Post by Zepticon »

GTX-Lars wrote:Eg prøver å koble meg opp mot MegaSquirt 3 med laptop. Har prøvd med usb-seriell og usb-usb kabel. Drivarane skal væra oppdatert. Har nettopp installert sprutet, men får ikkje start eller kontakt med ecu. Er eit plug'n play sprut, så det er kobla opp mot org ledningsnett++. Nokon som har gode tips?
Hva mener du med plug'n play sprut? Er det ett av de PNP setta gra DIYautotune? Eller er det bare ferdigbygget av noen andre?
Mitt 3.45 med Xpansion brettet kobla seg i hvertfall helt greit opp via USB. Men jeg tror WireD hadde noen problemer med ett som hadde seriel port for en stund siden, og måtte finne seg en gammel laptop for å få det til å funke...
Image
Mazda 626 GT - 2.5 V6 - KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
GTX-Lars
Gear Head
Posts: 2380
Joined: 05 Jun 2006, 15:50
Location: Sandnes

Re: Får ikkje kontakt mellom pc og MS3

Post by GTX-Lars »

Sprutet er mekka sammen av ein kar frå Hellas. Han lager sprut til alle NA og NB.

Eg har tidlegare kobla meg opp til vvtuneren (usb-seriell) og det fungerte greit. Har også kobla meg opp til MS1 med usb-seriell. Men har formatert pc'n i mellomtida...

Har innstallert driver frå http://www.ftdichip.com" onclick="window.open(this.href);return false; for å få koblingen til å fungere, men har ikkje lukkast. Har prøvd med windows 7 og XP. Skal prøve med ein W7 64bit i kveld.
90 Mazda 323 GTX
82 Porsche 928S
User avatar
Stig
Gear Head
Posts: 1628
Joined: 23 Sep 2005, 16:36
Location: Sola

Re: Får ikkje kontakt mellom pc og MS3

Post by Stig »

med 64bit må du ihvertfall åpne for "ikke godkjente" drivere, ellers får du aldri kontakt. gjøres i oppstartmenyen.
GTX-Lars
Gear Head
Posts: 2380
Joined: 05 Jun 2006, 15:50
Location: Sandnes

Re: Får ikkje kontakt mellom pc og MS3

Post by GTX-Lars »

Stig wrote:med 64bit må du ihvertfall åpne for "ikke godkjente" drivere, ellers får du aldri kontakt. gjøres i oppstartmenyen.
Ok. Eg skal sjekke opp i det. Snakkte med han som har satt sprutet sammen. Han meinte eg burde klare å starta motoren utan å ha kobla til pc (lasta over div tabellar) for sprutet skulle ha grunninnstilling for det. Så eg må sjå over koblingane mine. Men må jo uansett få kobla opp pc så eg får justert inn sprutet skikkelig
90 Mazda 323 GTX
82 Porsche 928S
Post Reply