Viftereim

Teknisk diskusjon uavhengig av modell.
Post Reply
Fjoggy
Posts: 71
Joined: 18 Jun 2011, 09:44
Location: Sandnes

Viftereim

Post by Fjoggy »

Heisann.

Hvor kjøper dere viftereim. Er på jakt etter en 5 spors reim med lengde på 750 mm (5pk750). Har vært innom på Mekonomen og Bilxtra, og ingen av de hadde denne størrelsen. Har forsøkt å søke litt på nett også uten å bli særlig klok. Er det ingen nettbutikker som har dette?
legatia
Posts: 226
Joined: 27 Aug 2010, 23:15

Re: Viftereim

Post by legatia »

Det høres merkelig ut, jeg var også på begge de nevnte og mekonomen kunne ikke skaffe. Men bilxtra kunne bestille på lengde det jeg måtte trenge..
User avatar
andeey
Posts: 85
Joined: 17 Aug 2011, 12:55
Location: Ålgård, Rogaland

Re: Viftereim

Post by andeey »

Prøv på meca, de har mye støre utvalg på remer en mekonomen å bilxtra
Fjoggy
Posts: 71
Joined: 18 Jun 2011, 09:44
Location: Sandnes

Re: Viftereim

Post by Fjoggy »

andeey wrote:Prøv på meca, de har mye støre utvalg på remer en mekonomen å bilxtra

Sjekka på Meca her om dagen, men de hadde heller ikke ønska lengde. De kunne skaffe enten 736 mm eller 768 mm, altså det samme som Mekonomen og Bilxtra. Ser ut for at jeg får prøve å bestille en fra amazon: http://www.amazon.co.uk/KLAXCAR-5PK750- ... B00A65ER9O" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Trauma
Administrator
Posts: 2782
Joined: 25 Sep 2006, 01:18
Location: Sandnes

Re: Viftereim

Post by Trauma »

Fjoggy wrote:
andeey wrote:Prøv på meca, de har mye støre utvalg på remer en mekonomen å bilxtra

Sjekka på Meca her om dagen, men de hadde heller ikke ønska lengde. De kunne skaffe enten 736 mm eller 768 mm, altså det samme som Mekonomen og Bilxtra. Ser ut for at jeg får prøve å bestille en fra amazon: http://www.amazon.co.uk/KLAXCAR-5PK750- ... B00A65ER9O" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk nede hos Tore Vagle, rett bort i gata for deg, de skaffer det meste.
92* Mazda Rx7
92* Mazda 323 GTR
Rød ting 1 med fire hjul
Rød ting 2 med fire hjul
87* Mazda 323 GTI *Solgt*

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Post Reply