Setetrekk 2015 CX-5

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda 5, Mazda CX-5 og Mazda CX-7
Post Reply
Mathis
Posts: 1
Joined: 10 Nov 2015, 09:26

Setetrekk 2015 CX-5

Post by Mathis »

Hei.
Jeg har bestilt meg en ny CX-5 som kommer i slutten av november. Bilen har skinnseter, men fordi jeg skal bruke den en del i jobb (arbeidsklær), er bonde på fritida, og har små barn, vurderer jeg å sette på setetrekk på setene.

Er det noen her som har erfaring med dette? Noen som vet om gode leverandører/merker?
Jeg er ikke fremmed for å bestille fra utlandet, og helst ønsker jeg meg noe som passer litt bedre en "universal fit". Jeg vil allikevel ikke betale tusenvis av kroner. Da går vel vinninga ift annenhåndsverdi opp i spinninga..

G
User avatar
Atenza
Posts: 383
Joined: 03 May 2007, 19:12

Re: Setetrekk 2015 CX-5

Post by Atenza »

For eksempel http://www.carid.com/mazda-cx-5-seat-covers/ - har ingen erfaring med dem, men ok priser, og ser relativt bra ut på bilder.

Men hvis det bare er snakk om skitne arbeidsklær og ditto barnestøvler er det liten grunn til å skjule skinnet - er jo det som er så genialt med skinnseter, at det er bare er å tørke av dem med fuktig klut og vips, så er de som nye. En skikkelig cleaner og en conditioner gjør underverker. Barnestoler er mer ødeleggende i min erfaring, med trykkskader i skinnet om man ikke avlaster med et eller annet under stolen. Unngå snekkerbeltet og skarpe glidelåser i buksebaken, så går det sikkert bra ;).

Atenza
2011 Mazda MX-5 Special Edition
2014 Ford S-MAX Premium
2008 Mazda6 2,0 DE Advance Plus
2003 Mazda6/Atenza 2,0 Touring stv m/skinn
2000 Mazda 626 1,8 Exclusive kombi
1993 Mazda 626 1,8 LX kombi
1990 Mazda 626 2,0i LXPlus kombi
Diamant
Posts: 1
Joined: 13 Dec 2019, 16:40

Re: Setetrekk 2015 CX-5

Post by Diamant »

www.skaisetetrekk.no har et spennende utvalg av setetrekk tilpasset for spesifikke bilmodeller som tåler røff behandling, og gir deg en følelse av komfort. Setetrekk av høy kvalitet er en meget smart investering når det gjelder å bevare bilens verdi best mulig.

www.skaisetetrekk.no
Post Reply